آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید ارزان دمپایی استخری عمده

خرید ارزان دمپایی استخری عمده را می توانید از مرجعی که فروشنده اصلی می باشد، انجام دهید. این نوع از کالاها در رنگ، سایز و مدل های گوناگونی ارائه می گردند. در همین حال، از عرضه کننده می شود قیمت دمپایی استخری را نیز به دست آورد که طبعاً به دلیل داشتن کیفیت های متفاوت، با نرخ های متنوع به فروش می رسد. در هر حال، می توان به صورت آنلاین نیز دمپایی ژله ای را تهیه کرد.

خرید ارزان دمپایی استخری عمده

اطلاعاتی درباره دمپایی ژله ای استخری

اطلاعاتی درباره دمپایی ژله ای استخری قرار است اطلاعاتی درباره دمپایی ژله ای استخری در این بخش عنوان کنیم. آنها را عموماً شرکت های تولیدی در سایز ۴۱ تا ۴۵ برای مردان، ۳۴ تا ۳۹ برای بانوان و سایزهای دیگر جهت استفاده کودکان می سازند. از مواد اولیه مرغوب نیز کار می گیرند و همینطور به مسائلی مثل رنگ و مدل توجه زیادی دارند.

نوع ژله ای از جنس EVA یا پلیمرهای مخصوصی تولید می شود. البته موارد مصرف خانگی هم دارد. به هر حال، مرغوب ترین‌ های این محصولات خصوصیات زیر را دارند:

  • کفی آن ضد سر است و به راحتی می توان بر روی سطوح سرامیکی لغزنده نیز گام برداشت.
  • از کیفیت عالی برخوردار هستند و ایجاد حساسیت پوستی نمی نمایند.
  • دوام بالایی دارند و در برابر رطوبت، کلر و سایر عوامل دیگر مقاوم اند.
  • رنگ شان‌ شفاف است.
  • نرم و منعطف می باشند.
  • فضای میانی و خالی پا را به خوبی پوشش می دهد.
  • آب استخر به خوبی و کامل از آن خارج می شود.

این محصولات در مدل های جلو بسته، جلو باز، لاانگشتی، کف های صاف و سوراخ دار ارائه می شوند. طبعاً هر یک ویژگی های خود را داشته و مشتری قادر است تا بر اساس نیاز و سلیقه، یک نوع را تهیه کند و مورد استفاده قرار دهد.

جدید ترین قیمت دمپایی استخری عمده

جدید ترین قیمت دمپایی استخری عمده از جدیدترین قیمت دمپایی استخری عمده مطلع هستید؟ این نوع از کالا را علی رغم این که می توان با نرخ های پایین تری نسبت به جزئی تهیه کرد؛ ولی باز هم شاهد تغییراتی در حوزه ارزش گذاری هستیم که بیشتر به مسئله کیفیت و برندی که آن را ساخته بستگی دارد.

همچنین نباید سایز، رنگ و مدل را هم از یاد برد. ضمن این که نوع مردانه با بچه گانه و زنانه از نظر ارزش گذاری فرق می کند. به هر صورت، مسائل متعددی هستند که در این زمینه بسیار موثر می باشند. ولی جهت به دست آوردن تازه ترین نرخ ها می توانید به گونه آنلاین هم اقدام نمایید.

برای این کار، می شود با واحد پخش این مرکز تماس بگیرید. این کار از طریق تلفن و سایر راه های ارتباطی دیگر خیلی آسان امکان پذیر می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.