آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید آسان چکمه ژله ای بیمارستانی

چکمه محصولی است که به دلیل کاربردهای بسیار زیاد آن از گذشته مورد استفاده بوده است. این محصول با پیدایش مشتقات نفتی از پلی اتیلن ساخته می شود و چکمه پلاستیکی حاصل از این پلیمر در انواع مختلفی تولید می شود. چکمه ژله ای بیمارستانی یکی از انواع این محصول است که دارای ویژگی های زیادی است و خرید آن به آسانی از فروشنده این محصول انجام می شود.

خرید آسان چکمه ژله ای بیمارستانی

مزیت های استفاده از چکمه ژله ای

مزیت های استفاده از چکمه ژله ای چکمه ژله ای یکی از مناسب ترین انواع چکمه به خصوص در محیط های بیمارستانی هستند. این محصول از نوعی پلی اتیلن به نام سیلیکون تولید می شود و رنگ کاملا شفافی دارد و از جمله جدیدترین انواع چکمه هستند که در سال های اخیر به بازار ارائه شده اند. این چکمه ها دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به انواع چکمه دیگر هستند؛ برخی از مزیت های این چکمه به قرار زیر است :

  • این چکمه ها بسیار نرم و راحت هستند و راه رفتن با آنها باعث ایجاد خستگی نمی شود.
  • به دلیل ضخامت بدنه کم وزن نسبتا پایینی دارند و استفاده بلند مدت از آنها باعث کمر درد و خستگی پاها نمی گردد.
  • یکی از مناسب ترین چکمه ها برای کسانی است که دارای خار پاشنه هستند و با پوشیدن آن درد ناشی از خار پا کاهش یافته و لزومی به استفاده از پد ها ژله ای نمی باشد.
  • این چکمه ها برای کسانی که مبتلا به سیاتیک هستند و از درد کمرهای ناشی از دیسک رنج می برند بسیار مناسب است زیرا در جلوگیری از انتقال فشار به مهره ها نقش موثری دارند.
  • این محول دارای قدرت ضربه پذیری بسیار بالایی هستند و ضربه وارد به پا یا فشار به کف چکمه حین راه رفتن به پاها و ستون فقرات منتقل نمی شود.

فروشنده برتر چکمه ژله ای بیمارستانی

فروشنده برتر چکمه ژله ای بیمارستانی

فروشنده برتر چکمه ژله ای بیمارستانی اقدام به ارائه این محصول بسیار پراستفاده در محیط های بیمارستانی و مراکز درمانی نموده است. فروش چکمه مذکور به صورت عمده انجام می ‌شود و خریداران می ‌توانند به شیوه ها و روش های مختلف این محصول را با قیمت ارزان از فروشنده خریداری کنند.

خرید از طریق وب سایت فروشنده یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین انواع روش های سفارش این محصول است که در آن خریدار به وب سایت مراجعه نموده و پس از مشاهده انواع چکمه ژله ‌ای و مشخصات هر یک از آنها نسبت به سفارش نوع چکمه مورد نظر اقدام می ‌کند. این نوع سفارش به صورت اینترنتی بوده و به همین جهت هیچ گونه واسطه ای در بین نمی باشد و چکمه با ارزان ترین قیمت ممکن در اختیار خریدار قرار می ‌گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.