آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

تولید صندل طبی مردانه

اگر به فکر خرید کفش صندل طبی مردانه هستید پیشنهاد میکنم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا اطلاعات کافی را در این باره کسب کرده باشید. همان طور که همه شما عزیزان میدانید پا قلب دوم انسان است و قسمت بسیار مهمی از بدن محسوب میشود پس مواظب سلامتی اش باشید.

تولید صندل طبی مردانه

مشخصات صندل طبی مردانه

مشخصات صندل طبی مردانه از ویژگی ها و مشخصات صندل طبی به چه مواردی می توان اشاره کرد؟

۱٫ پنجه این محصول باید پهن و گرد باشد به دلیل اینکه جلوی کفش فضای زیادی داشته باشد تا انگشتان پا به راحتی از همدیگر فاصله بگیرند و تکان بخورند و به هم چسبیده نباشند که باعث اذیت شدن انگشتان پا شود.

۲٫ اندکی ارتفاع داشته باشد یعنی اینکه نه پاشنه بلند و نه کلا بی پاشنه باشد، هر دو نوع پاشنه برای پا زیان دارد.

۳٫ باید کفی آن دارای قوس هایی مثل کف پا باشد تا فرد احساس راحتی کند.

۴٫ باید دارای بندی باشد که به پشت پا افتاده و فیکس شود تا پا در کفش لق نخورد و عقب جلو نشود. تعداد بند های روی کفش باید استاندارد باشد تا باعث تاول انگشتان پا و یا پشت پا نشده و اینکه بند ها تنگ نباشد تا فشاری به پاها وارد نشود.

۵٫ جنس رویی کفش اگر چرم باشد علاوه بر جلوه زیبا و قشنگی که دارد، دوام آن هم بسیار بالا است و باعث می شود که بوی عرق نگیرد. از دو نوع چرم مصنوعی و طبیعی برای این نوع کفش استفاده می شود که هزینه کفش با چرم مصنوعی مناسب تر است از چرم طبیعی اما از نظر اینکه کدام با دوام تراست هیچ فرقی با یکدیگر ندارد.

انواع کفش صندل مردانه عبارتند از: کفش صندل جلو باز، کفش صندل بند دار، کفش صندل انگشتی، کفش صندل جلو بسته.

شرکت پخش صندل طبی مردانه

شرکت پخش صندل طبی مردانه ما در مرکز پخش صندل مردانه از مواد اولیه با مرغوبیت بالا و با دستگاه های فوق پیشرفته ای که تمامی استاندارد های لازم را دارد استفاده می‌شود تا مشتریان بعد از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشند. افرادی که به دنبال محصول ما هستند می توانند به صورت مستقیم با مشاوران و راهنمایان ما در ارتباط باشند و از ارزان و مناسب بودن قیمت آنها اطمینان حاصل کنند.

همان طور که در مطلب بالا گفتیم کسانی که دسترسی برایشان دشوار است و اطلاعات کافی درباره محصول ما ندارند فقط کافی است که با مشاوران ما تماس بگیرید و اطمینان حاصل فرمایید. همچنین تولید کننده کفش صندل مردانه علاوه بر قیمت مناسب و فوق العاده آن این محصول را به سراسر شهر های کشور ارسال می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.