آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

تولید دمپایی EVA قم

انواع دمپایی پلاستیکی از جنس EVA در کارخانجات معتبر تولیدی دمپایی در قم، هم اکنون آماده سفارش خرید از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی می باشند.
بدون تردید یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع بهترین دمپایی پلاستیکی EVA در کشور ما، کارخانجات معتبر موجود در شهر قم هستند که اصلا قم را می توانیم پایگاه بزرگ تولیدی انواع مدل های دمپایی پلاستیکی ایرانی معرفی کرده باشیم.

دمپایی پلاستیکی قم
، تولیدی از مواد اولیه کاملا مرغوب و درجه یک با کفی از جنس EVA می باشد که در سایزها و رنگبندی های گوناگون، مخصوص کودکان، خانم ها و آقایان، روانه بازارهای فروش شده است.
دمپایی EVA، نرم، سبک، راحت و کاملا بهداشتی تولید شده و احساس سبکی و راحتی را هنگام راه رفتن به افراد القا نموده است. از جمله مدل های دمپایی پلاستیکی موجود در بازار، می توان به انواع مدل های ذیل اشاره کرد:

  • دمپایی فانتزی پلاستیکی
دمپایی قم

  • دمپایی انگشتی پلاستیکی
دمپایی قم

  • دمپایی سربسته پلاستیکی
دمپایی قم

  • دمپایی رو باز پلاستیکی
دمپایی قم

این مدل های دمپایی، مناسب ترین مدل های بادوام دمپایی تابستانه تلقی شده  که در تنوع رنگی گوناگون؛ به تمامی بازارهای کشور نیز صادرات می گردند.

خرید دمپایی قم

فروشندگان و مغازه داران انواع دمپایی در شهرهای گوناگون کشور هم اکنون می توانند با سفارش خرید عمده خود از طریق کارخانجات معتبر تولید دمپایی EVA در قم، خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت این دمپایی ها را تجربه کرده باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۲ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.