آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

تولید دمپایی بیمارستانی عمده

تولید دمپایی عمده بیمارستانی با استفاده از بهترین مواد صورت گرفته که بهداشتی و استاندارد می باشد. استفاده از آن فواید و مزایای زیادی برای فرد به وجود می آورد که در ادامه می توان به خصوصیات آن بیشتر آشنا شد. این محصول به صورت عمده و کلی در سراسر کشور عرضه می شود و با ارزان ترین قیمت ممکن می توانید آن را تهیه نمایید.

تولید دمپایی بیمارستانی عمده

مشخصات دمپایی بیمارستانی باکیفیت

مشخصات دمپایی بیمارستانی باکیفیت دمپایی بیمارستانی از اقلام بسیار پرمصرف در مراکز درمانی می باشد که برای بیمار کاربرد دارد و با استفاده از مواد بهداشتی و سالم تولید می‌ شود؛ در زیر به مشخصات دمپایی بیمارستانی با کیفیت پرداخته شده است:

  • بسیار نرم و انعطاف پذیر است.
  • فاقد مواد سمی و شیمیایی می باشد.
  • عفونت های بیمارستانی را به خود جذب نمی کند.
  • دارای مدل های جلو باز و جلو بسته است.
  • وزن بسیار سبک دارد.

این دمپایی با استفاده از بهترین مواد پلیمری تهیه شده که می توان در اتاق عمل، ایستگاه پرستاران و اتاق پزشکان از آن استفاده نمود و دوام بسیار خوبی دارد؛ در اندازه و رنگ بندی متنوع تولید می شود که تقاضای زیادی از سوی مراکز درمانی دارد و همه روزه به تهیه آن پرداخته می شود؛ این دمپایی ها رطوبت را به خود جذب نمی کنند و همچنین در برابر مواد اصلی و شیمیایی از مقاومت زیادی برخوردار می باشند.

شرکت پخش دمپایی بیمارستانی عمده

شرکت پخش دمپایی بیمارستانی عمده پخش دمپایی بیمارستانی عمده به صورت عمده در سراسر کشور با نازلترین قیمت صورت می پذیرد؛ مشتریان می توانند جهت خرید آن با کارشناسان فروش در این شرکت تماس بگیرند، تمامی محصولات از برندهای سازنده مربوط جمع آوری شده است و با کیفیتی که در آن لحاظ شده رضایت مشتریان را به دنبال داشته است؛ کالا با قیمت ارزان به مصرف‌ کنندگان ارائه داده می‌ شود که از مهم ترین خدمات شرکت پخش دمپایی است.

شما می توانید مشخصات و ویژگی های به روز کالا را مشاهده نموده و به بررسی آنها بپردازید، اگر هر گونه سوال دارید می‌توانید با مشاوران فروش به مشورت پرداخت و بر اساس آن ها به انتخاب کالا بپردازید؛ پس از بررسی های لازم می توانید سفارشات خود را درخواست نموده و کالا را به صورت کلی تهیه نمایید.

این محصول بسیار متنوع است و مدل ها و بسته بندی های ویژه ای جهت عرضه آن تولید شده که انتخابات زیادی را برای مصرف کنندگان به وجود آورده است؛ حتی به صادرات این کالا پرداخته شده و بسیاری از کشورها خواهان آن می باشند، ارسال کالا به تمامی مناطق ایران امکان پذیر می باشد که با استفاده از زمان مناسب انجام می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.