آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

تولید دمپایی استخری مردانه

تولیدی دمپایی استخری مردانه بسیار راحت و ارزان قیمت می باشد این دمپایی ها در اندازه و سایز های مختلفی وجود دارد تولید آن بسته به نیاز جامعه می باشد، اکثر استخر ها دمپایی هایی به صورت طبی و راحت دارند و چون با آن لیز نمی خورند خیلی بهتر می باشد.

تولید دمپایی استخری در تناژ بالا صورت می‌گیرد و چون تمامی استخرها از آن استقبال می‌کند بنابراین خرید بسیار بالایی نیز دارد دمپایی استخری باید جنسی محکم و خوب داشته باشد که در حین راه رفتن پا را اذیت نکند و احساس راحتی به فرد بدهد اینگونه دمپایی ها در مدل ها و سایزهای مختلف توسط تولیدی های گوناگون تولید می گردد.

تولید دمپایی استخری مردانه

استفاده از دمپایی استخری چه فایده هایی دارد؟

استفاده از دمپایی استخری چه فایده هایی دارد؟ دمپایی استخری مخصوص استفاده در آب طراحی شده است که این دمپایی در انواع و مدلهای مختلف برای استخرها طراحی می گردد. استفاده از دمپایی استخر فایده های بسیاری دارد مثلاً امکان راه رفتن را آسان می کند و دوام و استحکام لازم را دارد و به زودی خراب نمی شود و طراحی آن در دو مدل زنانه و مردانه است که در رنگ بندی های متنوع می باشد.

با توجه به مشکلاتی مثل لیز خوردن و حساسیت های پوستی به وجود آید بنابراین یک دمپایی استخری خوب باید دارای زیره ضد لغزش نرم باشد و کاملاً سبک و کاملاً بهداشتی باشد این دمپایی ها در برابر حرارت آب مقاوم باشد و از پلاستیک محکم درست شده باشد.

اگر در استخر ازن فوری استفاده نکنیم ممکن است که کلر موجود در آب استخر باعث تغییر رنگ رنگ پا شود و باعث کدر شدن آن می گردد که با پوشیدن دمپایی استخری می‌توانیم از این تغییر رنگ جلوگیری کنیم همچنین باعث می‌شود که در استخر لغزش ایجاد نکند و راحت تر بتوانیم راه برویم.

همچنین بیماری‌های عفونی پوست ناشی از آب استخرها شامل بیماری‌های قارچی، انگلی، ویروسی و باکتریایی است. عوامل قارچی از پوست افراد مبتلا در آب استخر جدا شده و روی پوست کف پا قرار می گیرد پس بهتر است که از دمپایی استفاده کنید.

بازار خرید دمپایی استخری مردانه

بازار خرید دمپایی استخری مردانه انواع دمپایی های استخری مردانه شیک و باکیفیت را از نمایندگی های رسمی ما می توانید خریداری کنید و فروش دمپایی استخری را با قیمت روز بازار خریداری کنید. دمپایی در محیط های استخرها علاوه بر نقش عمده ای که در عدم لغزش افراد داشته، نقش زیادی برای جلوگیری از ناراحتی های پوستی داشته اند که امروزه توسط کارخانجات معتبر ما تولید می گردد.

تولیدی های ما تلاش کرده‌اند که دمپایی استخری مردانه را در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید کرده و به بازار فروش عرضه کنند بازار خرید دمپایی استخری بسیار داغ و پر فروش می باشد و قیمتی بسیار مناسب نیز دارد و نیاز شما را برطرف می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.