آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

بازار خرید دمپایی پلاستیکی هتلی

دمپایی پلاستیکی هتلی در بازار ایران به صوت عمده خرید و فروش می شود. این محصول دارای کیفیت و مرغوبیت بالا می باشد و با جنس و کاربرد خوبی که دارد طرفداران زیادی را از کوچک و بزرگ به خود علاقه مند کرده است. کسانی که به دنبال این نوع دمپایی پلاستیکی هستند کافیست به صورت مستقیم با مشاور خرید در ارتباط باشند تا محصول را مستقیم از درب کارخانه با قیمت های مناسب و ارزان را به دست آورند.

بازار خرید دمپایی پلاستیکی هتلی

منظور از دمپایی هتلی چیست؟

منظور از دمپایی هتلی چیست؟ یکی از لوازم مهم و شخصی که در هتل بسیار ضروری می باشد دمپایی پلاستیکی هتلی نیز می باشد که در مدلها و طرحهای گوناگون به تولید رسیده اند.
همچنین از نوع یکبار مصرف می باشند که برخی از صاحبان هتلها برای راحتی بیشتر و بهداشتی بودن، آن را سفارش می دهند.
همچنین تولید کننده چاپ لوگویی را بر روی دمپایی هتلی اختصاص داده است که خود یک روش تبلیغاتی بسیار با صرفه و پر بازدید نیز می باشد.
همینطور از این محصول نه تنها برای هتل استفاده می شود بلکه برای بیمارستانها و استخرها نیز بسیار پرکاربرد می باشند.
وجود این دمپایی در هتلها خود یک نشان دهنده برای رعایت بهداشت و محافظت از پا که قلب دوم ما انسانها است می باشد. 
این دمپاییها خصوصیاتی را به همراه دارند که بسیار پر اهمیت می باشند. به طور مثال از سرخوردن جلوگیری می کنند و در برابر رطوبت به خوبی از خود مقامت نشان می دهند.
همچنین این محصول با آب سازگار بوده و ضد آب نیز می باشد و با جنس نرمی که دارد بسیار سبک و راحت نیز می باشد.

فروش ویژه دمپایی پلاستیکی هتلی

فروش ویژه دمپایی پلاستیکی هتلی فروش ویژه دمپایی هتلی به سر تا سر نقاط کشور صورت می گیرد. تولید کننده محصول مورد نظر را با استفاده از مواد اولیه اصل توسط دستگاه های پیشرفته تکنولوژی به تولید می رساند که تمامی استاندارد های لازم را با خود حمل می کند. 
مصرف کنندگان عزیز برای به دست آوردن دمپایی هتلی ارزان توصیه می کنیم تا به طور مستقیم با مشاوران ما در ارتباط باشید تا محصول را از نزدیک مشاهده کنید.
همچنین شاهد انواع مختلفی دمپایی هتلی در طرحها و رنگ های مختلف باشید. نگران نباشید محصول مورد نظر دارای کیفیت و مرغوبیت بالا می باشد.
همینطور دارای قیمت های بسیار عالی و مناسب می باشند که همه افراد می توانند با هزینه کم کالای مورد نظر خود را از درب کارخانه با قیمت های ارزان و با صرفه آن را خریداری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.