آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

بازار خرید دمپایی استخری عمده

بازار خرید دمپایی استخری عمده جز بازارهای پر رونق و پر فروش محسوب شده‌ اند چرا که این دمپایی ها دارای کیفیت بی نظیر بوده و مشتریان زیادی دارد و شما می توانید به راحتی محصولاتی را که مد نظر دارید با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمایید. فروش عمده دمپایی استخری به صورت عمده بیشتر در فصل گرم سال رواج داشته است. این دمپایی ها به واسطه طراحی منحصر به فردی که دارند نه تنها در استخر بلکه در حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.

بازار خرید دمپایی استخری عمده

تفاوت دمپایی استخری با معمولی

تفاوت دمپایی استخری با معمولی دمپایی استخری با دمپایی معمولی دارای تفاوت های بسیار زیادی بوده و یکی از مهمترین تفاوت های این محصول آن است که در کف دمپایی های استخری سوراخ هایی تعبیه شده که آب به راحتی از آن به بیرون نفوذ کند در صورتی که دمپایی های معمولی دارای کف صاف و بدون سوراخ هستند. این کالاها خاصیت ضد لغزشی داشته و شما می توانید به راحتی در مکان های خیس از این دمپایی ها استفاده کنید بدون آن که سر بخورید و یا دچار لغزش شوید.

دمپایی زنانه استخری دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوع بوده و یکی از مهمترین ویژگی های این محصول آن است که بسیار راحت بوده و به طوری طراحی شده اند که بر روی سرامیک های خیس و لغزنده موجب حفظ تعادل افراد می شوند و شما می توانید با خیالی راحت پس از شنا کردن از این دمپایی ها استفاده کنید بدون آنکه دغدغه برای راه رفتن و سر خوردن داشته باشید. این محصولات از بهترین متریال و مواد اولیه تهیه و تولید شده به همین خاطر است که دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد.

دمپایی طبی بیمارستانی به صورت جلو بسته طراحی و تولید شده این کالاها از نفوذ و ورود میکروب به پای افراد جلوگیری می کند و به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد توانسته نظر خریداران زیادی را برای خرید جلب کند خرید عمده این کالا بیشتر توسط بیمارستان ها و مراکز درمانی انجام می‌شود.

توزیع بی واسطه دمپایی استخری عمده

توزیع بی واسطه دمپایی استخری عمده توزیع بی واسطه دمپایی استخری عمده موجب می‌ شود که شما برای خرید این کالا هزینه کمتری را متحمل شوید. کارخانه‌ های تولیدکننده دمپایی خط تولید جداگانه‌ ای را برای تهیه و تولید دمپایی های استخری قرار داده اند و به دلیل افزایش تقاضای مشتریان این محصولات به صورت عمده تولید و به بازار مصرف عرضه می شود که افراد می‌ توانند بر اساس نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید این کالا نمایند. این محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و در بازار به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد و هر چه تعداد خرید شما بیشتر شود قیمت آن نیز کمتر خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.