آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

ارائه کننده دمپایی استخری مرغوب

دمپایی استخری مرغوب در مدل های زنانه و مردانه و بچه گانه موجود است که همگی از جنس مواد اولیه درجه یک تهیه شده‌اند که مقاومت بالایی نسبت به آب و مواد شوینده دارند و طراحی این دمپایی ها به گونه ای است که با وجود سوراخ هایی که بر روی آنها وجود دارد آب درون آنها جمع نمی شود.

ارائه کننده دمپایی استخری مرغوب همیشه بهترین انواع این دمپایی ها را در سایزهای متنوع با رنگ بندی های زیاد به صورت عمده و جزئی از طریق روش های مستقیم و غیر مستقیم در بین عموم مشتریان با قیمتی مناسب ارائه می‌کند.

ارائه کننده دمپایی استخری مرغوب

مشخصات دمپایی استخری مرغوب

مشخصات دمپایی استخری مرغوب دمپایی استخری برای راه رفتن در محیط اطراف استخر بسیار اهمیت دارد و با توجه به اینکه همواره محیط استخر خیس می باشد باید این نوع از دمپایی ها دارای یکسری از ویژگی‌ها و مشخصات خوب باشد تا بتواند ماندگاری بالا و کارکردی عالی داشته باشد که در اینجا به برخی از مشخصات دمپایی مرغوب مخصوص برای استخر اشاره خواهیم کرد:

  • این دسته از دمپایی دارای وزنی بسیار سبک هستند به همین دلیل پوشیدن آنها و راه رفتن با آنها بسیار خوشایند می باشد.
  • جنس آنها به گونه ای می باشد که نسبت به آب حساس نیستند و با وجود کیفیت بالایی که دارند مدت زمان استفاده از آنها نیز بسیار زیاد می باشد.
  • کف این دمپایی ها نیز نیست و همین عامل باعث می شود که وقتی با آنها بر روی سطوح خیس شده راه می رویم موجب لغزندگی و افتادن ما نشوند.
  • اصولاً از نوع جلوباز هستند و بر روی سطح آنها سوراخ های فراوانی وجود دارد که این وجود این سوراخ ها باعث می شود آب درون دمپایی جمع نشود.
  • دارای سایزهای متفاوتی هستند و همین ویژگی باعث می شود که خیلی راحت بتوان سایز مورد نیاز خود را از بین آنها در هر رنگی انتخاب کرد.

مراکز تولید دمپایی استخری مرغوب

مراکز تولید دمپایی استخری مرغوب در مراکز تولید دمپایی استخری انواع از مواد اولیه پلاستیکی درجه یک استفاده می‌شود و البته تمامی مراحل تولید این دمپایی ها نیز توسط دستگاه های پیشرفته و مخصوص انجام می گیرد به همین دلیل این دمپایی ها از نظر سایز و قالب بسیار استاندارد می باشند و تولید آنها نیز با گذشت زمان در مدل ها و طرح های جدیدتری انجام می‌گیرد به همین دلیل امروزه تنوع مدل در بین دمپایی های استخر بسیار زیاد می باشد.

این مرکز تولید دمپایی را در سایزهای مختلفی انجام می دهد و با تولید عمده این نوع از دمپایی باعث می شود که توزیع آن به سایر نقاط مختلف کشور انجام گیرد همچنین با وجود تولید فراوانی که دارد همیشه با قیمتی مناسب در اختیار مشتری قرار داده می‌شود و به راحتی می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.