آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

کارخانه دمپایی EVA قم

کارخانجات تولیدی دمپایی قم، انواع بهترین و بادوام ترین دمپایی پلاستیکی ایرانی از جنس EVA را توسط نمایندگی های معتبر فروش خود به عرضه می رسانند.
امروزه با توجه به اینکه پا نقش قلب دوم را در بدن انسان ها ایفا می کند، انتخاب یک کفش یا دمپایی مناسب و باکیفیت جهت راه رفتن یا پیاده روی، می تواند جلوی آسیب های احتمالی پا و … را گرفته باشد.
پس خرید یک کفش حتی گران قیمت، اما تولید و طراحی شده متناسب با آناتومی پای افراد، می تواند خیلی بهتر از یک دمپایی ارزان قیمت و بی کیفیت باشد که ممکن است آسیب های جدی را حتی به دیگر نقاط بدن مانند کمر، زانو و … وارد آورده باشد.
در همین راستا، کارخانجات تولیدی گوناگونی در ایران مانند قم و کارخانجات نیکتا، از جمله تولید کنندگان معتبر انواع دمپایی از جنس EVA ،PU و PVC بوده که بسیار سبک، نرم و راحت هستند و با طراحی روز دنیا و مطابق با آناتومی کف پای افراد، تولید و روانه بازارهای فروش شده اند.

دمپایی قم

دمپایی پلاستیکی قم، یکی از پرفروش ترین مدل های دمپایی پلاستیکی ایرانی است که نه تنها جهت مصارف عمده ی مردم جامعه تولید شده، امروزه به شکل کاملا بهداشتی و استرلیزه شده، مناسب مراکز بیمارستانی هم به بازارهای فروش عرضه می گردد.

دمپایی قم

اما آیا با وجود تبلیغات فراوان و واسطه ها در بازارهای خرید و فروش دمپایی، می توان قیمت متناسب با کیفیت را از دمپایی EVA قم خریداری کرد؟

دمپایی قم

نمایندگی دمپایی قم

نمایندگی های مستقیم کارخانجات تولیدی انواع دمپایی قم، بهترین قیمت و کیفیت را مستقیما از درب این کارخانجات تولیدی، به تمامی خریداران عرضه می دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.