آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

پخش عمده دمپایی استخری

بسیاری از ورزشکاران و توزیع کنندگان دمپایی در سطح کشور به دنبال خرد دمپایی استخری عمده می باشند چرا که در خردی عمده محصول را با قیمت مناسب تری می توان تهیه کرد. این دمپایی ها دارای کفی ضد لغزش می باشند و به همین جهت استفاده از آن در حمام و فضای استخرها بسیار بالا می‌باشد. بنابراین با توجه به تقاضای بالا جهت خرید این محصول پخش عمده دمپایی استخری به صورت‌های متنوعی انجام می‌پذیرد تا این دمپایی‌ها خیلی راحت در دسترس مشتریان قرار گیرند.

پخش عمده دمپایی استخری

بهترین مدل دمپایی برای استخر

بهترین مدل دمپایی برای استخر بهترین انواع دمپایی ها جهت استفاده در استخر دارای چه ویژگی های می باشند؟

همان طور که می دانید دمپایی یکی از پراستفاده ترین پای افزارهای می باشد که در فضای خانه و بیرون از منزل از آن استفاده می نمایند و به شکل روباز طراحی می می گردد و بسیار نرم و سبک می باشد.

یکی از بهترین مدل دمپایی ها که استفاده فراوانی در استخرها، حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و … دارد دمپایی های استخری می باشند که معمولا در جنس های مختلفی همچون پلاستیکی، ژله ای و .. تولید می گردند.

معمولا بهترین دمپایی استخری دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که می توان برخی از این ویژگی ها را به صورت زیر بیان کرد:

  • می توان گفت دمپایی های استخری دارای کفی مناسبی هستند که سوراخ های بر روی آن تعبیه شده است تا به هنگام رفتن در آب دمپایی پر آب نگردد و از این سوراخ ها آب به راحتی خارج گردد و امکان شستشویی راحت آنها نیز وجود دارد.
  • از آنجایی که این دمپایی ها دارای زیره ضد لغزش می باشند می توان به راحتی در فضای حمام و استخرها از این محصولات استفاده کرد و از نرمی و انعطافی بالایی نیز برخوردار خواهند بود.
  • مواد سازنده ای که در این دمپایی ها استفاده شده آنها را در برابر کلر موجود در آب مقاوم کرده است و به همین جهت استفاده از این دمپایی ها مانع از ابتلا به بیماری های پوستی در این محیط ها خواهد شد.

سفارش عمده دمپایی استخری مردانه

سفارش عمده دمپایی استخری مردانه دمپایی استخری مردانه نمونه ای از مقاوم ترین و باکیفیت ترین دمپایی های می باشد که استفاده فراوانی در محیط های خیس و مرطوب همچون حمام، استخر، جکوزی و … از آنها می گردد.

معمولا این دمپایی بسیار پرطرفدار هستند و به همین جهت مشتریان زیادی خواهان خرید آنها در حجم بالا و به صورت عمده می باشند.

از این رو امکان سفارش عمده دمپایی استخری مردانه به صورت های مختلفی همچون روش های سنتی و مدرن میسر گردیده است تا به راحتی بتوان انواع این دمپایی ها را خریداری کرد و از کیفیت و زیبایی آنها استفاده لازم را برد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.