آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

پخش دمپایی پلاستیکی بیمارستانی ارزان

پخش دمپایی پلاستیکی بیمارستانی ارزان عموما به تمامی مراکز درمانی صورت می گیرد. این محصول به صورت عمده خریداری شده و قیمت تولیدی برای آن ها اعمال می گردد. اطلاع از قیمت به روز این محصول برای خریداران بسیار مهم می باشد. تولید مارک های ایرانی این محصول در سال های اخیر با شدت بیشتری افزایش یافته است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

پخش دمپایی پلاستیکی بیمارستانی ارزان

ویژگی های دمپایی پلاستیکی بیمارستانی یکبار مصرف

ویژگی های دمپایی پلاستیکی بیمارستانی یکبار مصرفدمپایی های پلاستیکی امروزه در مکان های عمومی مانند مراکز درمانی، استخر، هتل و مهمانپذیر ها به کار می رود. این محصولات دارای طرح های مختلف و کیفیت های گوناگونی هستند که متناسب با مکان و نوع مصرف مورد نظر تولید می شوند. 

دمپایی های بیمارستانی عموما به علت استفاده در مراکز بهداشتی از بهترین مواد اولیه ساخته شده و سایز بندی های گوناگونی را دارند. رنگ سفید و آبی این محصولات بیشترین مصرف را در این مراکز دارا است. کف بیرونی این محصولات از نوع برجسته بوده و دارای اصطکاک بسیار عالی می باشد.
این امر مصرف محصولات مزبور را در سطح های خیس و سرامیک های مرطوب امکان پذیر کرده است. سطح داخلی کف نیز عموما صاف بوده و روی ان دارای منفذ هایی برای تهویه می باشد. این دمپایی ها عموما جلو باز می باشد. نوع حمامی ان ها که در بیمارستان به کار می رود در کف دارای سوراخ هایی است که خروج آب را امکان پذیر می سازد. 

دمپایی یکبار مصرف نیز در بیمارستان ها بیشترین کاربرد را دارد. این محصولات عموما برای هر فرد بیمار در نظر گرفته می شود که در صورت مرخص شدن از بیمارستان دور انداخته می شود. این محصول به همراه بقیه لوازم مورد نیاز بیمار در کیف های بیمار ارائه می شود‌.

فروش کلی دمپایی های پلاستیکی با قیمت خوب

فروش کلی دمپایی های پلاستیکی با قیمت خوبدمپایی های بیمارستانی به صورت عمده توسط مراکز درمانی تهیه می شوند. عموما خریداران عمده به دنبال محصولی با قیمت مناسب هستند. بنابراین تولید کنندگان محصولات مزبور می کوشند با ارتقای کیفیت، قیمت مناسب تری را اعمال نمایند که دو طرف معامله بتوانند سود کنند‌.

فروش کلی دمپایی های پلاستیکی با قیمت خوب در طرح های مختلف صورت می گیرد. نوع انعطاف پذیر آن ها دارای کیفیت ممتاز بوده و برای استفاده در استخر و مراکز درمانی صورت می گیرد‌. پخش عمده دمپایی در سراسر کشور با ماشین های حمل بار صورت می گیرد. این محصول به صورت جفت در پلاستیک های شیشه ای بسته بندی شده و سایز بندی شده اند. مارک محصول نیز در کف داخلی قسمت پاشنه محصول حک می شود. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.