آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

پخش جدیدترین مدلهای دمپایی روفرشی

پخش عمده و با ارزان ترین انواع جدیدترین مدلهای دمپایی روفرشی در نمایندگی های معتبر فروش دمپایی راحتی ایرانی، به تمامی بازارهای کشور صورت می گیرد.
پاپوش یا همان دمپایی، یکی دیگر از کالاهای مورد نیاز انسان ها بوده و از آن جهت که پا را به عنوان قلب دوم انسان ها معرفی کرده اند، از اهمیت ویژه ای هم برخوردار بوده است و بایستی از کیفیت خوبی برخوردار باشد و در اصطلاح متناسب با ارگونومی پای افراد تولید گردد.

دمپایی روفرشی

زندگی مدرن امروزی و پارکت و سرامیک بودن اغلب منازل، افراد به خصوص خانم ها را به سمت استفاده از انواع دمپایی های به اصطلاح روفروشی سوق داده است که امروزه در نمونه های جدید و شیکی تولید و عرضه گردیده اند.

دمپایی روفرشی

عمدتا این دمپایی ها در انواع دمپایی حوله ای روفروشی تولید شده و مناسب خانم ها و آقایان می باشند.
دمپایی روفرشی توسط کارخانجات گوناگونی در کشور ما تولید می گردد و نمایندگی های بسیاری در بازار به عرضه این دمپایی ها می پردازند. اما کدام یک از این نمایندگی ها معتبرند و قیمت متناسب با کیفیت را عرضه می دارند؟

دمپایی روفرشی

عرضه جدیدترین دمپایی روفرشی

اگر می خواهید خریدی آسان از انواع دمپایی روفرشی با نرخ قیمت واقعی داشته باشید، کافیست با مراجعه به فروشگاه های معتبر اینترنتی، ضمن مشاهده محصولات دیگر، جدیدترین مدلهای دمپایی روفروشی را بدون واسطه و در کوتاه ترین زمانن ممکن خریداری کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.