آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

نمایندگی شرکت دمپایی نیکتا

آیا نمایندگی های معتبر فروش انواع دمپایی مردانه و زنانه تولیدی شرکت نیکتا به عنوان یکی از شرکت های معتبر در این صنعت را در بازارهای کشور می شناسید؟
شرکت نیکتا اولین و یکی از معتبرترین تولید کنندگان انواع دمپایی مردانه و زنانه ایرانی بوده که با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب با درجه کیفی عالی اروپایی، توانسته باکیفیت ترین مدل های دمپایی از جنس EVA ،PU و PVC را تولید و روانه بازارهای فروش دمپایی نموده باشد.

نمایندگی دمپایی نیکتا

دمپایی نیکتا، نرم، سبک و بسیار راحت بوده و با تجهیزات پیشرفته شرکت نیکتا و کادری مجرب، به طور کاملا بهداشتی تولید و روانه بازارهای فروش گردیده است.

نمایندگی دمپایی نیکتا

از مدل های بسیار پرفروش دمپایی ایرانی نیکتا در بازارهای کشور که قطعا تمامی ایرانیان از مدل های این شرکت خرید داشته اند، می توان به دمپایی پلاستیکی نیکتا و انواع دمپایی صندل نیکتا اشاره کرد که با تنوع طراحی ها و رنگبندی های زیاد، مناسب تمامی سلیقه ها بوده اند.

نمایندگی دمپایی نیکتا

خرید دمپایی نیکتا

اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن با تضمین در قیمت و کیفیت دمپایی ایرانی؛ انواع دمپایی نیکتا را در شهر یا محل زندگی خود خریداری کنید؛ فرصت را از دست نداده و همین حالا سفارش خرید خود را به شکل آنلاین ثبت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.