آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

نمایندگی دمپایی نیکتا در کرج

آیا می دانید که نمایندگی های معتبر فروش انواع دمپایی ایرانی نیکتا در بازارهای شهر کرج و یا سایر شهرهای دیگر کدام اند و چه قیمتی را برای دمپایی نیکتا در مدل های گوناگون عرضه می دارند؟
دمپایی نیکتا، تولیدی اولین و معتبرترین کارخانه تولید انواع بهترین دمپایی ایرانی است که توانسته با مواد اولیه اروپایی و با بکارگیری تجهیزات پیشرفته و روز دنیا، حرف های زیادی را برای گفتن در صنعت تولید بهترین و شیک ترین مدل های دمپایی داشته باشد.
دمپایی های کارخانه نیکتا، از جنس EVA ،PU و PVC با طراحی علمی تولید شده و کاملا سبک، نرم و ۱۰۰ درصد بهداشتی می باشند که در مدل های دمپایی های بچه گانه، زنانه و مردانه، روانه بازارهای فروش می گردد.
از جمله مدل های پرفروش دمپایی نیکتا، می تواند به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دمپایی پلاستیکی نیکتا
دمپایی نیکتا

  • دمپایی صندل طبی نیکتا
دمپایی نیکتا

  • دمپایی استخری نیکتا
دمپایی نیکتا

این دمپایی ها در نمونه های جالب، شیک و بادوام تابستانی نیز تولید شده و در فصل تابستان از نرخ فروش بسیار خوبی به واسطه خصوصیات منحصربفرد این دمپایی ها برخوردار می باشند.

خرید دمپایی نیکتا در کرج

اگر به دنبال چگونگی خرید انواع شیک ترین و باکیفیت ترین مدل های دمپایی نیکتا در شهر کرج و یا سایر شهرهای کشور در نقاط دور یا نزدیک هستید، می توانید سفارش خرید خود را به شکل آنلاین از مراکز فروش اینترنتی دمپایی نیکتا ایرانی ثبت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.