آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

نمایندگی خرید دمپایی استخری نیکتا

در بازارهای خرید و فروش انواع دمپایی، دمپایی نیکتا در مدل های استخری؛ مناسب تمامی مراکز استخرها با قیمت نمایندگی عرضه می گردند.
دمپایی استخری هم از جمله دیگر دمپایی های پرتقاضا در بازارهای امروزی بوده که بایستی دارای خصوصیات منحصربفردی نیز باشد، چرا که محیط های استخر غالبا لغزنده بوده و ممکن است افراد آسیب هایی را در صورت نپوشیدن یک دمپایی مناسب، ببینند.
کارخانه نیکتا یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع دمپایی پلاستیکی با کفی ضدلغزش و البته دارای سوراخ های ریز تعبیه شده بر روی دمپایی ها می باشد که توانسته مناسب ترین دمپایی های استخری را با دوام عالی، روانه بازارهای فروش گردیده باشد.

خرید دمپایی استخری

دمپایی استخری؛ عمدتا از جنس پلاستیک، مناسب خانم ها و آقایان، در سایزهای عمومی تر عرضه می گردد تا خریدی مقرون به صرفه نصیب خریداران در مراکز دولتی و خصوصی استخرها شده باشد.

خرید دمپایی استخری

دمپایی نیکتا مدل استخری؛ در نمونه های جلو باز و در تنوع رنگی گوناگون عرضه شده و با مرغوبترین مواد اولیه و تجهیزات، در کارخانجات شرکت نیکتا، تولید و به دست مشتریان می رسد.

خرید دمپایی استخری

خرید دمپایی استخری

اگر به دنبال انواع بهترین و بادوام ترین دمپایی های استخری موجود در بازار هستید، پیشنهاد مشاورین نمایندگی های معتبر فروش، خرید انواع دمپایی استخری نیکتا از طریق نمایندگی های معتبر فروش اینترنتی با قیمت ارزانتر می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.