آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

نرخ قیمت انواع دمپایی بیمارستانی

آیا با انواع دمپایی مصرفی مراکز بیمارستانی آشنایی داشته و می دانید که هر یک از مدل های دمپایی بیمارستانی با چه نرخ قیمتی در بازار خرید و فروش می گردند؟
برای تمامی مراکز بیمارستانی دولتی و خصوصی، علاوه بر مجهز بودن به انواع لباس و منسوجات بیمارستانی، خرید انواع دمپایی بیمارستانی نیز در اولویت قرار داشته، چرا که نقش بسیار فزاینده ای را در عدم انتقال آلودگی و ویروس در محیط های بیمارستانی دارا می باشد.
بله امروزه تولید کنندگان دمپایی بیمارستانی، انواع دمپایی بیمارستانی ذیل را با مواد اولیه مرغوب و تجهیزات پیشرفته، جهت مصارف مختلف بیمارستانی تولید و به بازار عرضه داشته اند:
دمپایی پلاستیکی بیمارستانی: از جنس پلاستیک مرغوب و کفی از جنس EVA، دارای مقاومت بالا، تنوع رنگبندی آبی، صورتی، سفید، مناسب برای اتاق بیماران مرد و زن.

قیمت دمپایی بیمارستانی

دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی: تولیدی از پارچه اسپان باند سبک وزن و مقاوم با کفی عاج دار، در رنگ های سفید و صورتی مناسب برای اتاق بیماران.

قیمت دمپایی بیمارستانی

دمپایی طبی بیمارستانی: تولیدی از رویه چرم و کفی طبی، مناسب برای بیماران دارای مشکلات کمر درد، پا درد و … و همچنین مناسب برای پرستاران و پرسنل بیمارستان.

قیمت دمپایی بیمارستانی

اما دغدغه تمامی مدیران فروش مراکز بیمارستانی، چگونگی خرید به اقتصادی ترین شیوه ممکن از انواع این دمپایی هاست که متأسفانه وجود واسطه ها سبب گرانی قیمت و عرضه بی کیفیت ترین دمپایی ها شده است.

خرید ارزان دمپایی بیمارستانی

انواع دمپایی بیمارستانی های باکیفیت و ارزان قیمت، به شکل مستقیم از درب کارخانجات تولیدی، هم اکنون آماده خرید کلی و جزئی برای تمامی مراکز بیمارستانی می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.