آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مرکز پخش دمپایی سربسته

آیا می دانید که بادوام ترین و بهترین مدل ها و رنگبندی های دمپایی سربسته پلاستیکی، در کدام مراکز پخش دمپایی در بازار امکان خرید با قیمت واقعی داشته اند؟
دمپایی پلاستیکی، جز پرفروش ترین جنس ها و مدل های دمپایی محسوب می گردد که امروزه توسط کارخانجات تولیدی معتبری در کشور مانند کارخانجات نیکتا و قم، در بهترین کیفیت مواد اولیه، تولید و روانه بازارهای فروش شده اند.
این دمپایی عمدتا در مدل های ذیل، به شکل نرم، راحت، سبک و باداوم تولید می گردد:

  • دمپایی سربسته
دمپایی سربسته

  • دمپایی جلو باز
دمپایی سربسته

  • دمپایی انگشتی
دمپایی سربسته

در این میان دمپایی سربسته پلاستیکی، یکی از دمپایی های مناسب مصرفی به عنوان دمپایی خانگی در سرویس بهداشتی و خصوصا دستشویی ها بوده که می تواند منجر به رعایت نکات بهداشتی نیز گردیده باشد. دمپایی سربسته، نمونه های طبی و چرمی را نیز برای مصارف بیمارستانی هم داشته است.
دمپایی جلو باز، علاوه بر مدل هایی که مناسب حمام و سرویس بهداشتی بوده، می تواند در محیط هایی چون استخرها نیز مورد استفاده قرار بگیرد که عمدتا با سوراخ های ریز تعبیه شده در کفی، همراه بوده است.
دمپایی انگشتی هم یکی از پرفروش ترین مدل های دمپایی تابستانه بوده که در مدل های شیک و بادوام دخترانه و پسرانه، روانه بازارهای فروش می گردد. (این دمپایی در نمونه های چرمی، ابری و پلاستیکی موجود بوده است.)

فروش بهترین دمپایی سربسته

در حال حاضر تمامی فروشندگان دمپایی و مغازه داران در سراسر کشور می توانند به طور مستقیم از طریق نمایندگی ها و مراکز پخش عمده دمپایی پلاستیکی سربسته، خرید عمده و ارزانتر خود را به شکل آنلاین ثبت کرده باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.