آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مرکز خرید زیباترین مدل های کفش اسپرت سفید

اولین چیزی که به هنگام خرید کفش به آن توجه می شود رنگ آن است تا بتوان آن را با لباس های دیگر ست کرد و همانطور که می دانید کفش اسپرت سفید یکی جدید ترین مد های کفش است که باب شده و می توان آن را با هر لباس و شلواری ست کرد.

مرکز خرید زیباترین مدل های کفش اسپرت سفید

نمایندگی انواع کفش اسپرت اورجینال

نمایندگی انواع کفش اسپرت اورجینال	 خرید کفش های اسپرت همیشه با یک چالش به نام کفش های تقلبی دست و پنجه نرم می کنند.
اگر تاکنون به خرید کفش اسپرت رفته باشید قطعا می دانید که بازار از کفش های، کپی (COPY) و های کپی (HIGH COPY) و وارداتی از کشور های چین و ویتنام  پر است.
کفش های کپی واقعا از لحاظ کیفی پایین هستند و عواقبی چون بوی بد پا و آسیب به ستون فقرات را به دنبال دارد، این کفش تنها یک حسن دارند که آن قیمت پاینشان است.
خریدارانی که که کیفیت برایشان تفاوتی ندارد و فقط مدل مهم است این کفش هارا خریداری می کنند اما خریدارانی هستند که واقعا از بوی بد پا خسته شده اند به دنبال یک کفش اسپرت اورجینال اند.
اگر شما جزو دسته دوم هستید به شما تبریک می گوییم زیرا کفش های اوریجنال را به کفش های کپی و بی کیفیت ترجیح داده اید.
اینجا جایی است که شما می توانید انواع کفش اسپرت اورجینال را بیابید و سفارش دهید.

قیمت انواع کفش اسپرت بچه گانه

قیمت انواع کفش اسپرت بچه گانه

کفش های ورزشی و اسپرت بچگانه به دلیل حساس بودن و موقعیت های ویژه کودکان باید ویژگی های خاصی داشته باشند که هرکدام می تواند بر روی قیمتش تاثیر گذار باشد.

اگر یک کفش ورزشی بچگانه از کفی نا مرغوب باشد قطعا ارزان تر است اما خیلی زود به ستون فقرات و پای کودک آسیب وارد میکند.
یا اگر کفش کودک ضد آب نباشد قیمتش کاملا تغیر می کند ولی حتی تصور اینکه دائما مجبور به شست و شوی کفش های گلی باشید هم سخت است.
حتی همین قابلیت شست و شو، می توان در یک کفش اسپرت بچگانه از کفی مقوا و … استفاده کرد و قیمتش را پایین آورد و قابلیت شست و شو را از کفش حذف کرد.

اینها تنها فقط چند مشخصه بود که تاثیر مستقیم بر روی قیمت کفش اسپرت بچگانه دارد.

فروش مدل جدید کفش دخترانه تابستانه

فروش مدل جدید کفش دخترانه تابستانه	 اکثر تولیدی های کفش خیلی بر روی مدل کفش های دخترانه حساس اند، این حساسیت وقتی بیشتر می شود که این کفش ها تابستانه نیز باشد.
در فروشگاه های کفش همواره سعی میشود که جدید ترین مدل های کفش دخترانه را ارائه بدهند و این وبسایت نیز خارج از این پروسه نیست.
در اینجا سعی کرده ایم همیشه برترین و جدید ترین مدل های کفش دخترانه را عرضه کنیم تا مشتریانمان به بهترین کفش ها را بپوشند.

خرید آنلاین کفش دخترانه شیک

خرید آنلاین کفش دخترانه شیک	 خرید آنلاین یکی از بروز ترین سبک های خرید است که شما از داخل خانه یا محل کار به اینترنت متصل می شوید.
خرید کفش زنانه یا دخترانه را جست و جو می کنید و ده ها فروشگاه اینترنتی برای شما نمایش داده می شود و حالا نوبت شما است تا معتبر ترین را تشخیص دهید و انتخاب کنید.
وارد سایت می شوید کفش ها را مشاهده می کنید، هرکدام از مدل های کفش را که مد نظر دارید سفارش می دهید و در درب منزل تحویل می گیرید.

در خرید اینترنتی چالش هایی چون عدم کیفیت، عدم تطابق عکس و محصول و غیر اصل بودن کالا وجود درد پس شما باید برای خرید معتبر ترین فروشگاه ها را بیابید.
اینکه شما الآن اینجا هستید به این منظور است که یکی از معتبر ترین مراکز فروش را یافته اید.
خرسندیم که اعلام کنیم توانسته ایم از طریق تضمین کیفیت و تضمین اصالت محصولاتمان، رضایت مشتریان عزیزمان را جلب کنیم و بتوانیم با قدرت به عرضه جدیدترین و شیک ترین مدل های کفش دخترانه و ادامه دهیم.
در اینجا امکان خرید با یک تماس پا برجا است و شما می توانید به جای طی کردن پروسه طولانی خرید اینترنتی، خیلی راحت و بدون تلف کردن وقت سفارش خود را با یک تماس تنظیم کنید.

بازار کفش چرم شیک مردانه

بازار کفش چرم شیک مردانه	 بازار کفش چرم شامل انواع کفش های مردانه می شود که بعضی در تولیدی های ایرانی و بعضی نیز از طریق واردات به این بازار پای نهاده اند.
یک کفش چرم مردانه باید چه ظاهری داشته باشد که یک کفش مردانه شیک محسوب شود؟
عمده کفش های چرم مردانه جلوه مجلسی دارند و زیباترین آن ها نوک های تیز دارند و در انتهای کفش یک نیم پاشنه زیبایی اش را تکمیل می کند.
اما یک کفش چرم می تواند با یک، تکه دوزی یا بند چرم ظاهرش را از خوب به بد یا از بد به خوب تبدیل کند و دیگر اینجاست که باید سلیقه ی شما به کمکتان بیایید.

صادرات بهترین کفش مجلسی مردانه

صادرات بهترین کفش مجلسی مردانه	 همانطور که گفته شد کفش های چرم جلوه ی مجلسی دارند و حتما می دانید که بهترین کفش های چرم در ایران عزیزمان تولید می شود.
کیفیت برتر کفش های مردانه ایرانی موجب شده که اگر کشوری در خاور میانه و یا حتی اروپا به دنبال واردات بهترین کفش مجلسی مردانه باشد فقط به ایران بی اندیشد.
جالب است بدانید که در حال حاضر طبق گفته رئیس اتحادیه کفاشان، کفش های ایرانی به کشور هایی چون روسیه، عراق، آذربایجان و افغانستان صادر می شود.
اینها بدین منذله است که اگر شما از همین حالا شروع به صادرات کفش مجلسی ایرانی کنید سودی شگرف در انتظار شماست و حتی می تواند پلی به سمت و سوی سود های کلان تر و صادرات به اروپا نیز باشد.
همواره می گوییم که رسالتمان ترویج کالا و تولید ایرانی به سراسر جهان و  تجارت است که بهترین شغل در دین عنوان شده است پس حالا طبق این رسالت عمل می کنیم و شما می توانید برای دریافت هرگونه مشاوره صادراتی فقط تماس بگیرید.

حراجی عمده کفش اسپرت سفید

حراجی عمده کفش اسپرت سفیدبعضی افراد با فهمیدن حراج کفش، کفش های بی کیفیت از خاطرشان می گذرد اما اصلا این طور نیست.
در اینجا  از بهترین تولیدی کفش کمک گرفته ایم و سعی کرده ایم دست دلالان را کوتاه کنیم و قیمت هارا به شدت کاهش دهیم.
پس راز حراج ما بی کیفیتی محصولات نیست بلکه عرضه مستقیم است. اما اگر قصد شما خرید عمده نیز باشد تخفیفاتی ویژه در انتظار شماست.
در این وبسایت انواع کفش های بازار اعم از کفش پسرانه، دخترانه، زنانه و مردانه در رنگ و مدل های برتر به صورت عمده و جرء عرضه می شود.
اگر قصد صادرات یا خرید عمده ای و جزئی را دارید می توانید تنها بایک نماس کفش مدنظر خود را سفارش دهید و در هرکجای کشور دریافت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.