آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مرکز تولید چکمه جدید دخترانه در تهران

چکمه دارای مدل های بسیار زیبا و گوناگون می باشد که معمولا در روزهای سرد زمستان و پاییز استفاده می شوند. چکمه ها از جنس های مختلفی تولید می شود که توسط طراحان روز به روز مدل های جدیدی از آن ارائه می شود. مرکز تولید چکمه جدید دخترانه در تهران به ساخت انواع محصولات با کیفیت می پردازد. مشتریان می توانند این محصول را به صورت مستقیم و با نرخ ارزان تهیه کنند.مرکز تولید چکمه جدید دخترانه در تهران

بررسی بهترین مدل های چکمه دخترانه

بررسی بهترین مدل های چکمه دخترانه چکمه دخترانه در مدل های مختلفی تولید می شود که دارای جنس هایی همچون جیر و چرم تولید می گردد. بهترین مدل های این محصول را می توان در ادامه مشاهده نمایید:

  • چکمه اسپرت
  • چکمه مجلسی
  • چکمه ساق کوتاه
  • چکمه ساق بلند
  • چکمه پاییزه

این محصول به صورت پاشنه بلند و تخت دیده می شود که بر حسب علاقه می توان به انتخاب آن پرداخت. جهت ایجاد طرح های جدید از تزئیناتی همچون زیپ، دکمه، بند و… استفاده می شود.

چکمه ها استایل زیبایی به فرد می بخشند و رنگ های متنوع آن باعث شده تا با انواع پوشاک آن را هماهنگ نمود. این کفش ها بسیار مقاوم و خوش دوخت هستند و مناسب استفاده روزمره می باشند.

چکمه زنانه مجلسی مناسب با انواع لباس های کوتاه مانند دامن می باشد. این محصول در برابر رطوبت مقاوم است و می توان بدون نگرانی در زیر باران به استفاده از آنها پرداخت.

بهترین قیمت فروش عمده چکمه جدید دخترانه

بهترین قیمت فروش عمده چکمه جدید دخترانه بهترین قیمت فروش عمده چکمه جدید دخترانه از مهم ترین عواملی است که برای بسیاری از مشتریان قبل از خرید مهم می‌باشد. اطلاع از قیمت ها برای مشتریان کمک فراوانی به ارمغان می آورد چرا که می ‌توانند به واسطه آن به مقایسه نرخ ها پرداخته و بسته به بودجه و درآمد خود به انتخاب هر کدام از آنها دست بزنند.

در صورت خرید عمده می‌توان قیمت‌ ها را تا حد زیادی کاهش داد و علاوه بر آن تا مدت های زیادی محصول را در اختیار داشت. شرکت از کارشناسان فروش خبره ای برخوردار است که مطابق با آخرین تغییرات قیمت‌ ها را از شرکت‌های سازنده دریافت نمودند و به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه می دهند.

استعلام قیمت نیم بوت زنانه به صورت هفتگی و روزانه امکان پذیر می باشد و مشتریان می توانند به صورت تلفنی به آگاهی آنها بپردازند. کیفیت ایجاد شده در محصولات موجب افزایش قیمت‌ها می‌شود که به دلیل افزایش ماندگاری کالا می باشد.

این محصول حین تولید مخارجی را به وجود آورده است که به همراه هزینه مواد اولیه در نرخ نهایی محصول موثر می باشد. این کالا قیمت بسیار خوبی دارد و امکان خرید آن برای همه افراد وجود دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.