آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

لیست قیمت نیکتا دمپایی پی وی سی بچگانه

آیا می دانید که دمپایی نیکتا تولیدی از جنس پی وی سی، یکی از بهترین مدل های دمپایی ایرانی است که با لیست قیمت واقعی در انواع نمونه های بچه گانه، زنانه و مردانه روانه بازارهای فروش می گردد؟
بله در حال حاضر دمپایی نیکتا، یکی از برندهای درجه یک و پرفروش دمپایی ایرانی موجود در بازار است که توانسته در کارخانجات معتبر، با بهره گیری از مواد اولیه اروپایی مرغوب، تولید و پاسخگوی نیاز بازارهای کشور باشد.
شایان ذکر است که دمپایی نیکتا عمدتا تولیدی از جنس PVC، PU و EVA می باشند که به نرمی، راحتی و سبکی، در میان بازاریان، زبانزد بوده اند.
دمپایی نیکتا، مارک ایرانی معتبر در بازارهای تمامی کشور بوده که در انواع مدل های شیک و بادوام بچه گانه، زنانه و مردانه، نرخ فروش بالایی را دارا می باشد. دمپایی بچه گانه نیکتا، عمدتا در مدل های عروسکی و فانتزی عرضه می گردد.

قیمت دمپایی نیکتا

بدون شک با وجود افراد سودجو در عرضه انواع مارک های بی کیفیت دمپایی با قیمت ارزانتر، متأسفانه برخی از خریداران دمپایی فریب ظاهر را خورده و کیفیت را فدای قیمت می نمایند.
اما آیا می دانید که لیست قیمت عرضه شده از سوی نمایندگی های فروش انواع دمپایی نیکتا، می تواند نرخ فروش بالایی را برای این برند ایرانی به همراه داشته باشد؟

قیمت دمپایی نیکتا

قیمت مناسب دمپایی نیکتا

اگر نگرانی خرید با قیمت و کیفیت عالی انواع دمپایی بیرونی، راحتی، طبی و … از جنس های چرم و پلاستیک را داشته، می توانید دمپایی نیکتا را به شکل مستقیم از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی، با نازلترین قیمت موجود در بازار سفارش خرید دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.