آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

لیست قیمت دمپایی پلاستیکی مردانه

آیا کارخانجات معتبر تولیدی انواع دمپایی پلاستیکی مردانه را می شناسید؟ انواع دمپایی پلاستیکی مردانه با چه لیست قیمتی در بازارهای کشور خرید و فروش می گردند؟
دمپایی پلاستیکی از پرفروش ترین مدل های دمپایی مردانه، زنانه و بچه گانه است که به خصوص در فصل تابستان از بازار داغ تری برای خرید و فروش برخوردار بوده و در کارخانجات بزرگی در کشور ما تولید و عرضه می گردد.
از جمله بزرگترین کارخانجات تولیدی دمپایی پلاستیکی مردانه، می توان به کارخانجات نیکتا و کارخانجات قم اشاره جدی داشت که توانسته با مواد اولیه مرغوب، تجهیزات پیشرفته و نیروی کاری مجرب؛ کیفیتی در خور مشتریان ایرانی را به تولید رسانیده باشند.

قیمت دمپایی مردانه

دمپایی پلاستیکی نیکتا، از جنس EVA ،PU و PVC با بهره گیری از استانداردهای روز دنیا، به شکل کاملا نرم، سبک و ۱۰۰ درصد بهداشتی تولید شده و دارای مدل های بادوام دمپایی پلاستیکی مردانه و بچه گانه نیز می باشد.

قیمت دمپایی مردانه

دمپایی پلاستیکی قم هم از نمونه های باکیفیت دمپایی ایرانی بوده که علاوه بر مدل های بادوام دمپایی تابستانه مردانه و بچه گانه، از مصارف عمده ی بیمارستانی نیز برخوردار بوده است.

قیمت دمپایی مردانه

قیمت مناسب دمپایی پلاستیکی مردانه

فروشندگان تمامی مغازه ها و یا خریداران جزئی دمپایی پلاستیکی مردانه می توانند قیمت خرید مناسب را از نمایندگی های خود کارخانجات معتبر تولیدی خریداری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.