آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

لیست قیمت دمپایی طبی مردانه

لیست قیمت مناسب انواع دمپایی مردانه طبی، راحتی، خانگی، روفرشی، مجلسی، اسپرت و … در نمایندگی های فروش آنلاین، قیمتی مناسب برای تمامی اقشار جامعه است.
با توجه به اهیمت کیفیت دمپایی به عنوان یکی از پرفروش ترین پای افزارهای موجود در بازار، بنظر می رسد که تولید کنندگان دمپایی در داخل کشور بایستی توانسته باشند تا از نظر کیفیت و قیمت، یک اصل متناسب با هم را ارائه داده باشند تا از قدرت فروش بالایی هم برخوردار باشند.
در حال حاضر در کارخانجات گوناگونی چون نیکتا، قم، تبریز و …، انواع بهترین و جدیدترین مدل های دمپایی مردانه تولید می گردند، که می توان به مدل های ذیل اشاره کرد:

  • دمپایی طبی مردانه
قیمت دمپایی مردانه

  • دمپایی صندل مردانه
قیمت دمپایی مردانه

  • دمپایی اسپرت مردانه
قیمت دمپایی مردانه

این دمپایی ها از جنس های پلاستیک و یا چرم تولید شده که دارای کفی از جنس EVA ،PU و PVC بوده و با استانداردها و علم روز دنیا طراحی و تولید شده و متناسب با ارگونومی پای افراد می باشد.

قیمت ارزان دمپایی مردانه

در حال حاضر این امکان فراهم گردیده تا خریداران انواع دمپایی طبی و سایر مدل های دمپایی مردانه بتوانند سفارش خرید خود را با قیمت ارزانتری از نمایندگی های اصلی فروش ثبت نمایند.
دمپایی طبی مردانه، دارای رویه چرم در رنگ های متنوع و کفی کاملا طبی بوده که می تواند مناسب پیاده روری های طولانی و حتی استفاده در اداره جات و محیط های بیرونی رسمی و نیمه رسمی باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.