آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

لیست قیمت خرید کفش بوت مردانه در تهران

کفش های بوت کفش های مناسب برای روز های برفی وبارانی است. ارتفاع ساق این کفش ها از خیس شدن پا ها در روز های بارانی جلوگیری می کند.بوت های مردانه انواع ومدل های متنوعی دارند. بوت ها بسیار مورد پسند قشر جوان هستند. برای خرید کفش بوت مردانه باید به جنس آن توجه داشت. جنس های چرم طبیعی کیفیت بیشتر ودوام بیشتری دارند. بوت ها انواع رسمی واسپورت دارند. 

لیست قیمت خرید کفش بوت مردانه در تهران

نمایندگی فروش کفش بوت اورجینال مردانه

نمایندگی فروش کفش بوت اورجینال مردانه	  نمایندگی های فروش بوت مردانه در سراسر کشور وجود دارند. اگر به دنبال خرید عمده ی ای نوع کفش هستید بهتر است ابتدا به صورت اینترنتی آدرس مراکز فروش ونمایندگی ها را تهیه وسپس به این مراکز مراجعه کنید تا در وقت شما نیز صرفه جویی شود. نمایندگی های فروش با کوتاه کردن دست واسطه ها کفش ها را از تولید به مصرف می رسانند بنابر این در هزینه ها صرفه جویی می شود در این صورت است که شما می توانید کفش با کیفیت وقیمت ارزان تر دریافت کنید. بوت ها ونیم بوت ها برای طبیعت گردی وکوه نوردی بسیار مناسب هستند. هر فردی باید یک جفت بوت در لیست کفش های خود داشته باشد در صورت نیاز از آن استفاده کند. رنگ ها مشکی، خاکی، قهوه ای بسیار مورد پسند جوانان است. بوت ها در سوارکاری نیز کاربرد دارند وکفش مناسبی برای این مواقع به شمار می آیند. تناسب نوع لباس با بوت از اهمیت زیادی برخوردار است. 

تجارت انواع مدل کفش بوت مردانه ۲۰۱۹

خرید وفروش کفش مردانه به صورت اینترنتی نیز انجام می گیرد که این روش نیز مزیت هایی دارد:شما می توانید طرح های گوناگون را باهم مقایسه کنید،قیمت هارا بسنجید، از جنس کفش و مواد اولیه به کار رفته اطلاع پیدا کنید. گاهی اوقات اگر خرید شما عمده باشد ارسال رایگان نیز دارد و در این صورت در هزینه و وقت شما صرفه جویی می شود. برخی برند های بوت مردانه شهرت جهانی دارد وبیشتر کسانی که به دنبال مارک های گران قیمت هستند آن ها را خریداری می کنند. بوت های مردانه در کشور چین نیز طرفداران زیادی دارد. بوت های ایرانی که از چرم طبیعی ساخته شده اند سلیقه ی مردم کشور چین را به خود معطوف ساخته. ایران در زمینه تجارت کفش جزءکشور های برتر دنیاست. تبلیغات موثر می تواند باعث ایجاد رونق در صادرات شود. 

خرید مستقیم کفش بوت مردانه در سال ۹۸

خرید مستقیم کفش بوت مردانه در سال 98 برای خرید مستقیم کفش بوت بهتر است به نمایندگی های آن مراجعه کنید در این صورت یک خرید مطمئن خواهید داشت و از خرید کالای تقلبی جلوگیری می شود. در خرید کفش بوت توجه به یکسری نکات ضروری است: 

  • جنس زیره کفش 
  • جنس رویه کفش
  • کفی نرم وانعطاف پذیر 
  • دوام کفش 
  • کیفیت کفش
  • مواد اولیه به کار رفته در کفش 
  • ارتفاع ساق کفش  

اگر کفش بوت را برای مناطق برفی ویخی خریداری می کنید بهتر است که کف آن حالت یخ شکن داشته باشد تا از لیز خوردن شما جلوگیری کند. اگر به شهر تبریز مسافرت کردید حتما سری به بازار های کفش دست دوز بزنید. شما می توانید بوت مردانه باکیفیت تهیه شده از چرم طبیعی گاوی دست دوز را تهیه وخریداری کنید. قیمت کفش بوت با توجه به نوسانات بازار و قیمت مواد اولیه در طول زمان تغییر می کند.

مطمئنا کفش با کیفیت قیمت بیشتری خواهد داشت. پوشیدن بوت ها بیشتر با شلوار های لی و کتان جین مناسب است. بوت ها ی مردانه انواع رسمی نیز دارند که برای ادرات و دیدار های رسمی وجلسات مهم به کار برده می شود. برای خرید بوت بهتر است در عصر ودر زمان غروب خورشید که پاها به حد اکثر اندازه خود می رسد اقدام به خرید کنید. محافظت از کفش در دوام آن تاثیر زیادی دارد. واکس زدن کفش ها و چرب کردن آن ها با مواد مخصوص باعث افزایش طول عمر یک کفش می شود. باید توجه داشته باشید که لایه داخلی بوت از جنسی ضد ضربه باشدمانند فوم انعطاف پذیر تا از وارد آمدن ضربه به انگشتان جلوگیری کند.زیره کفش باید از مواد ضد سایش ومقاوم ساخته شود. لایه داخلی کفش باید آنتی باکتریال و ضد بو باشد. سبک بودن کفش بوت بسیار حائز اهمیت است. افراد با کفش های سنگین احساس ناخوشایندی دارند. 

اگر امکان دارد کفش چرم بخرید زیرا چرم از بو گرفتن پاها درون کفش جلوگیری می کند وجریان هوا را درون کفش برقرار می کند. از خریدن کفش بوت که نوک باریک دارند اجتناب کنید زیرا باعث وارد آمدن فشار به انگشتان و احساس ناراحتی می شوند و توجه داشته باشید که نوک انگشت شصت شما با جلو کفش فاصله کمی داشته باشد. توجه داشته باشید که هر نوع بوت و نیم بوت را با استایل مناسب ست کنید. خرید کفش نامناسب باعث ایجاد بد شکلی در انگشتان و ایجاد درد در کمر وپا ها خواهد شد. 

صادرات بهترین کفش بوت مردانه

شهر تبریز به عنوان قطب تولید کنندگان کفش چرم در ایران می باشد. تولیدکنندگان این شهر با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و مدرن ودانش روز اقدام به تولید انواع کفش کرده اند که بوت مردانه یکی از آن ها می باشد. کیفیت کفش تبریز باعث شده تا طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشته باشد. تولید کفش بوت با توجه به نیاز مشتریان از جنس چرم طبیعی ، مصنوعی و پارچه ای صورت می گیرد.کیفیت کفش در صادرات عامل مهمی است. کفش تبریز با کیفیت بالایی که دارد به کشور های اروپایی و کشور های دیگری نظیر روسیه، اکراین، عراق و افغانستان صادر می شود. البته در شهرهای دیگری نظیر اصفهان، تهران، قم، مشهد نیز کارخانجات تولیدی کفش وجود دارد که کفش با کیفیت ومرغوب تولید می کنند. این کارخانجات علاوه برتامین نیاز داخلی کشور محصولات خود را به کشور های دیگر صادر می کنند وارز آوری خوبی برای کشور دارند. 

	 ایران سالانه در آمد زیادی از طریق صادرات کفش به کشور های خارجی دارد. اما در این زمینه باید تلاش بیشتری شود وتولید کنندگان سعی کنند تا سهم بیشتری از بازار های جهانی را به خود اختصاص دهند. باید در این زمینه تمام همت و پشت کار خود را به کار گیرند تا محصولی با کیفیت تولید کنند تا نام ایران و تولیدات ایرانی را در صدر همه ی کشور ها قرار دهد. نیم بوت مردانه تیمبر لند یکی از برند های معروف جهانی است که انواع بوت مردانه را عرضه کرده است. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.