آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

لیست قیمت بهترین دمپایی

انواع بهترین دمپایی های بچه گانه، زنانه و مردانه، با لیست قیمت واقعی و بدون هیچ واسطه ای در فروشگاه های آنلاین اینترنتی به عرضه می رسند.
دمپایی پاپوشی پرفروش و مصرفی از گذشته تا به امروزه بوده که در کارخانجات بزرگ تولیدی در کشور ما و دنیا، با مارک ها و برندهای جدید و متنوع، همه ساله تولید و به بازارهای خرید و فروش عرضه می گردد.
یک دمپایی عمدتا از جنس چرم، پلاستیک، پارچه و یا از ایربولینگ تولید می گردد که در این میان، دمپایی چرم، از دوام و ظاهری زیباتر برخوردار بوده و دمپایی پلاستیکی به واسطه قیمت ارزانش، نرخ فروش بالایی را داشته است.

قیمت بهترین دمپایی

از جمله مدل های دمپایی تولیدی و موجود در بازار، که نمونه های بچه گانه، مردانه و زنانه داشته می توان به موارد ذیل اشاره جدی تر داشت:

  • دمپایی روفرشی
  • دمپایی طبی
  • دمپایی صندل
  • دمپایی انگشتی
قیمت بهترین دمپایی

اگر بخواهیم در این دسته بندی ها؛ نمونه های دیگر دمپایی را نام ببریم؛ می توانیم به مدل های دمپایی روفرشی اشاره کنیم که امروزه در انواع دمپایی روفرشی مجلسی، حوله ای و یکبار مصرف تولید و روانه بازارهای فروش می گردد.
دمپایی طبی هم امروزه مناسب آن دسته از افرادی بوده که امروزه دارای مشکلاتی از قبیل پا درد، کمر درد و … هستند.

قیمت بهترین دمپایی

خرید ارزان انواع دمپایی

اگر شما هم خریدار هر یک از مدل های دمپایی فوق هستید، می توانید شیک ترین و بادوام ترین نوع این دمپایی ها را با قیمت ارزانتری از نمایندگی های فروش اینترنتی خریداری کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.