آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

لیست قیمت بهترین دمپایی هتلی

آیا از لیست قیمت انواع برندهای دمپایی هتلی در بازار آگاهی دارید؟ چگونه می توان بهترین دمپایی هتلی را با قیمت مناسب تری خریداری کرد؟
امروزه دمپایی های هتلی، مورد مخاطب مراکز هتل ها، بیمارستان ها و … واقع گردیده اند و به سبب کیفیت بالای برخی از برندهای تولیدی، شاهد استقبال فراوان این دمپایی ها در بازار نیز بوده ایم.
شایان ذکر است که دمپایی حوله ای هتلی، یکی از انواع این دمپایی هاست که کاملا سبک بوده و هیچگونه خستگی را برای افراد به وجود نمی آورد. استفاده از این دمپایی ها که دوام خوبی هم داشته اند، برای تمامی مراکز هتل ها، توصیه شده و می تواند خریدی مقرون به صرفه تر هم باشد.

قیمت دمپایی هتلی

البته ناگفته نماند که از دمپایی حوله ای هتلی، افراد می توانند در منازل خود، بلافاصله پس از استحمام نیز استفاده کنند که عمدتا مناسب فصل های سرد سال می باشند.

قیمت دمپایی هتلی

مدل دیگر دمپایی هتلی تولیدی شده، دمپایی یکبار مصرف است که به جهت مسائل بهداشتی، می تواند بهترین گزینه باشد. این دمپایی از پارچه اسپان باند با گرماژ ۴۰ تولید شده و دوام خوبی را هم دارا بوده است.

قیمت دمپایی هتلی

قیمت دمپایی هتلی چه نرخی دارد؟

در حال حاضر بازار واسطه گری در خرید و فروش دمپایی به خصوص دمپایی های یکبار مصرف هتلی، سبب شده تا نوسانات قیمت زیادی در بازارهای کشور شاهد باشیم. اما هم اکنون شما می توانید با در ارتباط بودن با نمایندگی های کارخانجات معتبر، ضمن آگاهی از لیست قیمت انواع دمپایی هتلی، خریدی آگاهانه و با قیمت واقعی را تجربه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.