آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

لیست قیمت بهترین دمپایی آشپزخانه

تمامی خریداران انواع دمپایی خانگی اعم از دمپایی مخصوص آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و انواع دمپایی روفرشی می توانن لیست قیمت واقعی این دمپایی ها را از نمایندگی های فروش اینترنتی بخواهند.
در بازارهای خرید و فروش مدل های گوناگون دمپایی، دمپایی خانگی هم بازار خاص خود را داشته و شاهد تولید انواع مدل های گوناگون دمپایی خانگی در این بازار بوده و هستیم.
دمپایی خانگی هم نقش فزاینده ای در درجه اول در حفظ بهداشت در محیط هایی چون سرویس بهداشتی و حتی راه رفتن بر روی کفی سرامیکی امروزه منازل داشته و هم می تواند به نوعی محافظت کننده از آسیب های احتمالی موجود در محیط هایی مانند آشپزخانه ها باشد.
بر همین اساس، تولید کنندگان انواع دمپایی خانگی، مدل های دمپایی ذیل را تولید و روانه بازارهای فروش نموده اند:

  • دمپایی مخصوص آَشپزخانه: این دمپایی ها بایستی به گونه ای طراحی و تولید شده تا منجر به لغزش در محیط های سرامیکی آشپزخانه ها نشده باشند. انواع دمپایی های لژدار و با کفی ضد لغزش، مناسب ترین گزینه برای این حوزه هستند.
قیمت دمپایی آشپزخانه

  • دمپایی سرویس بهداشتی و حمام: این دمپایی ها عمدتا از جنس پلاستیک نرم، سبک و مقاوم تولید شده و جهت حفظ بهداشت و بازهم عدم لیز خوردن طراحی و تولید گردیده اند.
قیمت دمپایی آشپزخانه

  • دمپایی روفرشی: دمپایی روفرشی مخصوص کودکان و بزرگسالان از جنس پارچه به شکل عمده تولید می گردد که می توان به دمپایی حوله ای مخصوص کودکان و برزگسالان اشاره کرد که مخصوص فصل های سرد سال نیز بوده اند. البته ناگفته نماند که انواع دمپایی طبی و مجلسی روفرشی نیز در برخی از کارخانجات، تولید و عرضه می گردند.
قیمت دمپایی آشپزخانه

قیمت ارزان دمپایی خانگی

خریداران انواع بهترین دمپایی خانگی می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و بدون هیچ افزایش قیمتی، مدل های بادوام و ارزان قیمت این دمپایی ها را به شکل آنلاین از سایت های معتبر اینترنتی سفارش خرید دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.