آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت چکمه پلاستیکی بچه گانه طرح خرس

کودکان به خاطر استخوان بندی ضعیف و بافت نرمی که دارند، لازم است در زمان خرید پوشاک برای آنها دقت ویژه را لحاظ نمود. چون روز به روز در حال رشد بوده و تغییرات جدیدی در بدن آنها در حال رخ دادن می باشد. چکمه های طرح خرس از پر طرفدار ترین نمونه ها می باشد. به منظور دریافت آخرین قیمت چکمه پلاستیکی بچه گانه طرح خرس، لطفاً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت چکمه پلاستیکی بچه گانه طرح خرس

طرح های محبوب چکمه پلاستیکی بچه گانه

طرح های محبوب چکمه پلاستیکی بچه گانه از جمله طرح های محبوب چکمه پلاستیکی بچه گانه شیک، می توان به طرح های خرسی اشاره نمود. این محصولات در طرفین و کف خود، دارای طرحی از خرسی ملوس و زیبا می باشند که در نگاه اول چشم هر بیننده ای را به سمت خود جلب نموده و او را تمجید وا می دارد.

این موضوع بر روی احساس خود کودک نیز موثر بوده و می تواند علاقه او را برای پوشیدن چکمه بیشتر از قبل نماید. کودکان به دلیل بافت حساسی که دارند، نیاز است تا از محصولاتی با سازه های درجه یک برای چکمه های آنها، استفاده شود.

این اقلام تهیه شده از پلی وینیل کلراید های ممتاز بوده و هیچ گونه حساسیتی در پای بچه به وجود نمی آورد. سازگار با پی اچ بدن بوده و مانع از به وجود آمدن هر التهابی می گردد.

رنگ بندی های متنوعی که برای این کار لحاظ می شود، سبب شده است تا دست مشتری در هنگام انتخاب باز بوده و با توجه به نیاز و استایل کودک، محصول مورد نظر را برای فرزند دلبند خود انتخاب نماید.

ضد آب بوده و قطره های باران راه نفوذی به داخل آن پیدا نخواهند نمود. کفی نرم و انعطاف پذیری داشته تا پای بچه را از به وجود آمدن هر گونه خطر احتمالی در امان نگه دارد. به همین خاطر در برابر ضربه های خارجی وارد شده مقاوم بوده و هرگز آسیبی نخواهد دید.

مرکز فروش چکمه پلاستیکی شیک دخترانه

مرکز فروش چکمه پلاستیکی شیک دخترانه این مجموعه به عنوان مرکز فروش چکمه پلاستیکی دخترانه شیک، سال های زیادی است که در این حوزه مشغول به فعالیت بوده و همواره تلاش کرده است تا بهترین اقلام را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

چکمه پلاستیکی های دخترانه طرح های بسیار زیادی داشته و در اندازه های مختلف روانه بازار می شوند. عاج های استاندارد و بلندی داشته که سبب می شود بر روی زمین های خیس و مرطوب، وضعیت ایستایی فرد را حفظ نموده و مانع از لیز خوردن او شود.

به منظور سفارش دهی، رایانه همراه خود را به بستر اینترنت اتصال داده و از طریق یکی از شبکه های اجتماعی معرفی شده در صفحه، با ما ارتباط برقرار نمایید. حجم درخواستی خود را تعیین نموده تا آن را در بازه مشخص شده تحویل بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.