آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت فروش دمپایی تابستانه

انواع دمپایی تابستانه بچه گانه، زنانه و مردانه با کیفیت بالای تولیدی در کارخانجات معتبر داخلی، هم اکنون قیمت فروش واقعی و ارزان در فروشگاه های آنلاین اینترنتی دارند.
از مدل های پرفروش انواع دمپایی در روزهای گرم فصل بهار و تابستان، دمپایی تابستانه بوده که امروزه توسط کارخانجات گوناگونی در داخل کشور ما، تولید و روانه بازارهای فروش گردیده است.
یک دمپایی تابستانه علاوه بر آنکه بایستی متناسب با ارگونومی پای افراد باشد، باید احساس راحتی، خنکی، سبکی و … را هنگام راه رفتن در روزهای گرم و داغ تابستان، به افراد القا کرده باشد.
از طرفی خریداران دمپایی، خواهان کیفیت بالا و قیمت مناسب از این دمپایی ها بوده که با توجه به بازارهای پرفروش و پرمخاطب دمپایی تابستانه، گاها شاهد وجود واسطه گری ها، نوسانات قیمت و … بوده ایم که منجر شده تا خریداران نتوانند قیمت و کیفیت واقعی را خریداری کرده باشند.
بنظر شما چگونه می توان مدل های جدید، شیک و بادوام دمپایی تابستانه را با قیمت ارزان تری خریداری کرد؟

قیمت ارزان دمپایی تابستانه

در ابتدا باید گفت که امروزه کارخانجات گوناگونی در داخل کشور از جمله تولید کنندگان معتبر انواع دمپایی تابستانه در مدل های گوناگون هستند که می توان به کارخانه نیکتا، قم، تبریز، اصفهان و … اشاره کرد.
مدل های بادوام و باکیفیت دمپایی تابستانه، عبارتند از:

  • دمپایی پلاستیکی
قیمت دمپایی تابستانه

  • دمپایی صندل چرم
قیمت دمپایی تابستانه

  • دمپایی های ملجسی
قیمت دمپایی تابستانه

دمپایی پلاستیکی، از کفی EVA و PVC دارای مدل های بچه گانه، زنانه و مردانه بوده که سبک، نرم و بهداشتی بوده و دارای دوام زیادی هم می باشد. این دمپایی ها مناسب حیاط و بالکن منازل و استفاده های بیرونی هم بوده است.

دمپایی صندل چرم
هم جز مدل های شیک و باکیفیت دمپایی تابستانه بوده که دارای مدل های زنانه و مردانه است و می تواند در مکان های رسمی تر مورد استفاده قرار گیرد.
خرید مطمئن خود از انواع دمپایی تابستانه را از فروشگاه های آنلاین اینترنتی که با کارخانجات معتبر تولیدی در این حوزه ارتباط داشته، به شکل مستقیم صورت دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.