آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت عمده دمپایی بیمارستانی

قیمت دمپایی بیمارستانی عمده به تناسب سطح کیفی این محصول و کمپانی سازنده آن متفاوت می باشد. برای تولید این دمپایی ها از جنس های مختلفd استفاده شده است که هر یک از آنها دارای درجه کیفی و قیمت متفاوتی می باشد. در نتیجه برای تعیین قیمت عمده دمپایی بیمارستانی سه عامل تاثیرگذار است و به همین خاطر نمی توان قیمت مشخصی از آن را عنوان کرد. این سه عامل عبارتند از :۱- جنس مورد استفاده ۲- کمپانی و برند سازنده ۳- میزان سود دریافتی نمایندگی پخش.

قیمت عمده دمپایی بیمارستانی

راهنمای خرید دمپایی بیمارستانی عمده

راهنمای خرید دمپایی بیمارستانی عمده برای خرید دمپایی بیمارستانی عمده می بایست یکسری نکات را مد نظر قرار دهید و سپس اقدام به خرید کنید.

  • نکته اول در این زمینه توجه به جنس این دمپایی ها می باشد. بهترین جنس این دمپایی ها، EPA میباشد. به دلیل اینکه این دمپایی ها در محیط بیمارستان که یک محیط استریل است مورد استفاده قرار می گیرند، می بایست جنس های مرغوب و با کیفیت را خریداری نمایید تا سلامت مصرف کنندگان را به دنبال داشته باشد. همچنین چنانچه از جنس نامرغوب برای تولید این دمپایی ها استفاده شده باشد، ممکن است موجب ایجاد حساسیت و آلرژی در پای کاربران گردد.
  • این دمپایی ها می بایست در سایزهای مختلف تهیه شوند. چرا که مراجعین به بیمارستانها دارای پاهایی با سایزهای مختلف هستند و بهتر است هنگام خرید انواع مختلف سایز بندی این کالا را تهیه کنید تا مراجعین بتوانند سایز مناسب خود را در بیمارستان ها مورد مصرف قرار دهند. چرا که دمپایی های کوچکتر یا بزرگتر از سایز اصلی پا موجب آزار رساندن به پا خواهد شد.
  • علاوه بر این این دمپایی ها دارای رنگ بندی های گوناگونی هستند و برای تفکیک بخش های مختلف بیمارستان از هم، بهتر است از رنگ های جداگانه برای هر بخش استفاده کنید.

نمایندگی فروش انواع دمپایی پلاستیکی

نمایندگی فروش انواع دمپایی پلاستیکی نمایندگی فروش انواع دمپایی پلاستیکی در کشور ایران، دارای مراکز فروش گسترده فعال در تمامی نقاط کشور می باشد که کار عرضه این دمپایی ها را به مردم نقاط مختلف بر عهده دارند. این نمایندگی ها با تهیه دمپایی از برندهای با کیفیت و خوشنام موجب می‌شوند که محصولی که به دست مشتریان می رسد از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

این نمایندگی ها همچنین کار فروش خود را به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می دهند تا مشتریان بتوانند به راحتی این کالا را و تهیه و خریداری کنند. نمایندگی هایی که به صورت مستقیم این دمپایی ها را از مرکز تولید دمپایی تهیه می‌کنند و به دست مصرف کننده می رسانند، قیمت تمام شده آن را بسیار پایین تر می آورند. چرا که سود واسطه ها حذف می شود و این برای خریدار بسیار مطلوب می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.