آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت عرضه مستقیم دمپایی بیمارستانی

عرضه مستقیم انواع دمپایی طبی، یکبار مصرف و پلاستیکی بیمارستانی با قیمت روز بازار و بدون هیچ واسطه ای از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر صورت می گیرد.
دمپایی بیمارستانی مانند دیگر منسوجات بیمارستانی مانند لباس بیمارستانی، جهت رعایت نظافت و بهداشت، توسط کارخانجات خاص خود در کشور ما تولید و روانه بازارهای فروش گردیده اند.
در این میان دمپایی بیمارستانی، نه تنها برای پرسنل بیمارستانی حائز اهمیتی بوده، بلکه برای تمامی بیماران با انواع بیماری ها نیز مفید می باشد که می توان گفت قیمت و دوام این دمپایی ها، برای مراکز بیمارستانی، اهمیت داشته است.

قیمت دمپایی بیمارستانی

از جمله دمپایی های بیمارستانی که در اغلب مراکز دولتی و خصوص بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند؛ می توان به دمپایی طبی، دمپایی یکبار مصرف و دمپایی پلاستیکی سر بسته اشاره کرد.
دمپایی پلاستیکی، دوام بیشتری داشته و از طرفی کاملا ارزان قیمت تر است که اگر در سایزهای عمومی تر به شکل عمده خریداری گردد می تواند خریدی مقرون به صرفه برای مراکز بیمارستانی دولتی باشد.

قیمت دمپایی بیمارستانی

اما دمپایی طبی بیمارستانی، به طور خاص متناسب با ارگونومی بدن افراد تولید شده و مناسب آن دسته از بیمارانی می باشد که دارای بیماری های خاص هستند و سلامت راه رفتن برایشان اهمیت داشته است.

قیمت دمپایی بیمارستانی

دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی هم که از پارچه اسپان باند با دوام زیادی تولید شده، نه تنها در این مراکز بلکه در هتل ها و حتی منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت دمپایی بیمارستانی

خرید بهترین دمپایی بیمارستانی

آیا شما هم از جمله مدیران بیمارستانی بوده و خواهان خرید بهترین و بادوام ترین دمپایی های بیمارستانی در مدل های فوق بوده و نمی دانید که از  کدام مراکز فروش معتبر خرید خود را صورت دهید؟
خرید از فروشگاه های اینترنتی عرضه مستقیم دمپایی بیمارستانی از درب کارخانه، می تواند تمامی انتظارات شما را برآورده کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.