آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت عرضه دمپایی مخصوص اتاق عمل

عرضه انواع باکیفیت ترین و بادوام ترین دمپایی های مخصوص اتاق عمل بیمارستان ها، با نرخ قیمت واقعی و بدون هیچ واسطه ای توسط نمایندگی کارخانجات معتبر تولیدی صورت می گیرد.
امروزه بیشتر از هر نهاد دولتی یا خصوصی، مراکز بیمارستانی از مشتریان دائم انواع دمپایی در مدل ها و جنس های گوناگون بوده اند که در کنار انواع منسوجات بیمارستانی چون لباس بیماران، به انواع دمپایی جهت رعایت و حفظ مسائل بهداشتی، احتیاج داشته اند.
شایان ذکر است که از جمله موارد استفاده دمپایی در مراکز بیمارستانی، می توان به اتاق عمل، مخصوص پرستاران و جراحان و انواع دمپایی مناسب برای بیماران زن و مرد، اشاه کرد.

قیمت عرضه دمپایی

در این میان، دمپایی اتاق عمل، که باز هم جهت رعایت مسائل بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته، عمدتا از نوع یکبار مصرف بوده است و دیگر دمپایی های بیمارستانی، در انواع ذیل می باشند:

  • دمپایی پلاستیکی بیمارستانی
  • دمپایی طبی و چرم بیمارستانی
  • دمپایی جلو بسته بیمارستانی
قیمت عرضه دمپایی

غالبا مراکز بیمارستان های دولتی و خصوصی، به دنبال بهترین کیفیت از این دمپایی ها همراه با نرخ قیمت خرید ارزان تر و مقرون به صرفه تری هستند که بنظر می رسد در این بازارهای پر از تبلیغات امروزی، کمی دور از دسترس بنظر بیاید.
آیا می دانید که کدام مراکز عرضه دمپایی بیمارستانی، بهترین کیفیت و قیمت را از انواع این دمپایی ها عرضه می دارند؟

قیمت عرضه دمپایی

خرید بهترین دمپایی اتاق عمل

اگر به دنبال کیفیت متناسب با قیمت از انواع بهترین دمپایی مخصوص اتاق عمل هستید، می توانید سفارش خرید عمده و کلی خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی آنلاین ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن، کالای خریداری شده خود را تحویل بگیرید که بی شک قیمتی واقعی و مقرون به صرفه داشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.