آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت صندل و دمپایی مردانه اورجینال

آیا از قیمت انواع صندل و دمپایی مردانه در بازارهای کشور آگاهی دارید؟ کدام نمایندگی های فروش دمپایی، انواع صندل اورجینال را به عرضه می رسانند؟
دمپایی صندل اورجینال، از انواع دمپایی های راحتی و مقاوم تولیدی و موجود در بازار است که در انواع مردانه و زنانه، تولید شده و عمدتا در فصل های گرم سال و یا در مناطق گرمسیری، از فروش بیشتری هم برخوردار می باشد.
دمپایی صندل مردانه اورجینال، در کارخانجات تولیدی، مطابق با فناوری های روز دنیا توسط دستگاه های صنعتی مجهز تولید شده و احساس راحتی را به پای افراد می بخشد.
این دمپایی ها عمدتا در انواع رو باز و مدل لا انگشتی هم تولید می گردند و مناسب سلیقه های گوناگون مردان و زنان می باشند.

قیمت دمپایی صندل

شایان ذکر است که دمپایی صندل چرم مردانه، در صورتی که کاملا اورجینال باشد، از نرخ قیمت بیشتری برخوردار است و البته طرفداران زیادی هم در بازار دارد.

قیمت دمپایی صندل

انواع دمپایی و صندل تولیدی و موجود در بازار، از جنس PVC، EVA و PU توسط شرکت های معتبر تولیدی، به تولید رسیده و در مدل ها و طراحی های منحصربفرد، مناسب ارگونومی پای افراد، عرضه شده اند.

قیمت دمپایی صندل

تنها دغدغه ی باقی مانده در خرید انواع دمپایی و صندل مردانه، چگونگی خرید نوع اورجینال این دمپایی ها همراه با نرخ قیمت واقعی می باشد.

خرید با قیمت مناسب دمپایی صندل

اگر قیمت متناسب با کیفیت بالا و درجه یک از انواع دمپایی صندل مردانه در سایزها، رنگ ها، مدل ها و جنس های گوناگون را می خواهید، چرا برای یکبار هم که شده به فروشگاه های آنلاین عرضه انواع دمپایی ایرانی و خارجی، سر نمی زنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.