آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت روز کفش اسپرت دخترانه در بازار

بازار فروش کفش اسپرت دخترانه در فصول سرد زمستان که هوا سرد است بسیار پر رونق می باشد و فروشنده ها و همچنین تولیدکنندگان این کالا می توانند به سود خوبی دست پیدا کنند. قابل ذکر است که سایت فروش آنلاین ما هم با تنوع محصولات زیاد و مختلف آماده فروش محصولات با کیفیتی است

قیمت روز کفش اسپرت دخترانه در بازار

۱۰ مدل کفش اسپرت دخترانه جدید

10 مدل کفش اسپرت دخترانه جدید

انواع مدل های کفش های اسپرت در همه فصول سال معمولا زیاد استفاده می شود ولی خوب است که متذکر شویم که به دلیل اینکه قوس کف پا را پشتیبانی نمی کنند و همچنین پاشنه ندارند و هیچ ضربه ای را نمی توانند دفع کنند ، در استفاده مدت طولانی، زمینه ایجاد درد در ناحیه لگن و کمر می شوند و همینطور سبب ایجاد التهاب در ناحیه ساق پا می گردند. سایش دائم کف پا با جنس پلاستیک این کفش ها هم می تواند زمینه ساز ملتهب  شدن تاندون شود، و همچنین میخچه و پینه ایجاد کند . افراد مبتلا به بیماری دیابت هم باید مراقب باشند چون که این نوع از کفش ها می تواند محل مناسبی جهت رشد انواع میکروب باشد و همچنین با کوچکترین ضربه ای و زخمی در پا در آن نفوذ کنند .

این  مدل از کفش ها هم می توانند سبب التهاب غلاف پا شوند زیرا فشار زیادی به پاشنه پا وارد می کنند . راه رفتن با این کفش ها ساده تر است نسبت به کفش های پاشنه دار ولی در هر صورت احتمال پیچ خوردن و رگ به رگ شدن مچ پا بالا است . همچنین وقتی پاشنه پا در ارتفاع بلند تر از پنجه قرار می گیرد ، فشار بیشتری به کف پا و ۵ استخوان آن وارد می گردد و فرد را در راه رفتن دچار مشکل می کند .

باید بدانید که کفشی که می خرید حتما از قابلیت انعطاف خوبی برخوردار باشد. کفش های مورد استفاده در تابستان باید کمی از کفش های قابل استفاده در فصل زمستان بزرگ تر باشد در فصل تابستان پاها به طور طبیعی کمی بزرگ تر از حد معمول می شوند. قابل ذکر است که گرمای هوا باعث می گردد مقدار خون بیشتری در بخش های گوناگون بدن از جمله پاها جریان پیدا کند. بنابراین باید کفشی انتخاب گردد که به این عضو بدن فشار وارد نیاورد و همچنین جریان خون هم در آن مختل نگردد. تحقیقات انجام شده در کشور انگلستان نشان می دهد که حدود ۳۷ درصد از زنان در انتخاب سایر کفش های خود در فصل تابستان اصولا دچار اشتباه می شوند.

همچنین قریب به ۸۰ درصد از زنانی که دارای دردهایی در ناحیه پا هستند ، کفش های نامناسب می پوشند. از این تعداد ۳۹ درصد  آنان دردهای شدید در ناحیه پاشنه را تجربه می کنند و ۱۵ درصد پاهای شان دچار پینه می گردد و همچنین  ۱۹ درصد  زنان هم ناخن هایشان تغییر شکل پیدا می کند.

 

خرید کفش اسپرت دخترانه به قیمت تولیدی

خرید کفش اسپرت دخترانه به قیمت تولیدی جهت خرید کفش اسپرت و همچنین کفش اسپرت مردانه می توانید به سایت ما مراجعه نمایید و از محصولات با کیفیت و البته مقرون به صرفه سایت ما خرید نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.