آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت روز انواع دمپایی ایرانی

آیا کارخانجات معتبر تولید انواع دمپایی ایرانی را می شناسید؟ از کدام نمایندگی های فروش در بازار می توان این دمپایی ها را با قیمت روز بازار خریداری کرد؟
با توجه به قیمت گران برخی از مارک های دمپایی خارجی و وارداتی موجود در بازارهای کشور و در مقابل قیمت مناسب تر و کیفیت مشابه انواع دمپایی ایرانی در این بازارها، سنگینی کفه ترازوی خرید و فروش را به سمت مدل های دمپایی ایرانی سوق داده و خریداران جهت حمایت از تولیدات داخل شده هم خواهان خرید مرغوبترین جنس ایرانی هستند.
از جمله کارخانجات معتبر تولید انواع مدل های دمپایی ایرانی، می توان به کارخانه نیکتا، شیما، نخل و …. در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز و قم اشاره جدی داشت.
دمپایی از پرفروش ترین پای افزارهای موجود در بازار است که در تمامی این کارخانجات، دارای مدل های جدید، شیک و بادوام بچه گانه، زنانه و مردانه می باشد. از جمله مدل های دمپایی ایرانی موجود در بازار، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دمپایی پلاستیکی
قیمت دمپایی ایرانی

  • دمپایی صندل چرم
قیمت دمپایی ایرانی

  • دمپایی حوله ای
قیمت دمپایی ایرانی

  • دمپایی یکبار مصرف
قیمت دمپایی ایرانی

دمپایی پلاستیکی دارای مدل های رو باز، سر بسته و انگشتی بوده که از کفی با جنس های EVA، PVC و PU با مرغوبترین مواد اولیه تولید و روانه بازارهای فروش می گردد. این دمپایی ها سبک، نرم و بادوام بوده و مناسب فصل های تابستان و زمستان می باشند.
از مصارف دمپایی پلاستیکی، می تواند به مصارف خانگی و بیمارستانی اشاره بیشتری داشت.
دمپایی صندل چرم هم به واسطه تولیدی از چرم طبیعی و مقاوم، یکی دیگر از پرفروش ترین مدل های دمپایی است که امروزه کارخانجات تبریز، مدل های جدید و مقاومی را تولید و روانه بازارهای فروش نموده اند.
دمپایی حوله ای هم از مدل های پرفروش دمپایی روفرشی بوده که دارای طرح ها و رنگ های متنوع است و مناسب فصل های سرد سال می باشد.

نمایندگی فروش دمپایی ایرانی

خریداران و فروشندگان انواع دمپایی در سراسر کشور می توانند انواع دمپایی ایرانی را در مدل های فوق، با نرخ قیمت واقعی کارخانه، به شکل آنلاین خریداری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.