آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت دمپایی نیکتا در تهران

دمپایی نیکتا در مدل های متنوع و شیک، از پرفروش ترین برندهای دمپایی به خصوص در فصل تابستان است که قیمت خرید واقعی را در نمایندگی های معتبر فروش در تهران دارد.
بدون تردید شرکت نیکتا، اولین و یکی از مجهزترین شرکت های تولیدی دمپایی در کشور ما بوده که با بهره گیری از تجهیزات روز دنیا و مواد اولیه ارگانیک و مرغوب اروپایی و با بکارگیری پرسنلی مجرب، توانسته مجبوبترین شرکت تولید بهترین دمپایی ایرانی در بازار لقب گرفته باشد.
دمپایی نیکتا مطابق با علم روز دنیا، از جنس EVA ،PU و PVC تولید شده که بسیار نرم، راحت، شیک، مقاوم و ۱۰۰ درصد بهداشتی بوده است. این دمپایی در مدل ها و طراحی های منحصربفرد زنانه و مردانه تولید شده و به بازار عرضه می گردد.

قیمت دمپایی نیکتا

دمپایی پلاستیکی نیکتا، از مدل های پرفروش این دمپایی به خصوص در فصل تابستان است که نرمی، سبکی و احساس راحتی پا در آن، این برند را تبدیل به یکی از پرفروش ترین برندهای دمپایی تابستانه نموده که می تواند مناسب کودکان، جوانان و حتی میانسالان باشد. این دمپایی در مدل های انگشتی و رو باز، طراحی و تولید گردیده است.

قیمت دمپایی نیکتا

دمپایی صندل نیکتا هم عمدتا مناسب خانم های عزیز تولید شده و به عنوان دمپایی صندل روفرشی کاربرد مناسبی برای استفاده در منازل دارد.

قیمت دمپایی نیکتا

اما دغدغه ی اصلی خریداران دمپایی نیکتا؛ از نظر کمی نبوده، بلکه بسیاری از خریداران، دغدغه ی دو اصل قیمت و کیفیت این دمپایی ها را داشته اند که گاها افراد سودجو و واسطه ها، این دغدغه را خصوصا در بازارهای شهر بزرگی چون تهران، بیش از پیش می نمایند.
بنظر شما خرید اینترنتی دمپایی نیکتا در بازارهای تهران، نمی تواند به خریدی مطمئن و با قیمت مقرون به صرفه تر کمک شایانی نموده باشد؟

قیمت خرید اینترنتی دمپایی نکیتا

هم اکنون این فرصت وجود داشته تا تمامی خریداران انواع دمپایی نیکتا در تهران و حتی سایر شهرهای کشور بتوانند خرید آسان خود را از طریق نمایندگی های فروش اینترنتی این برند صورت داده و خرید با قیمت واقعی کارخانه تجربه کرده باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.