آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت دمپایی روفرشی عروسکی جدید

انواع دمپایی روفروشی عروسکی و بافتنی سبک و طرح جدید، با نرخ قیمت واقعی و بدون هیچ واسطه ای، آماده خریداری از فروشگاه های آنلاین می باشند.
دمپایی بچه گانه، یکی از پرفروش ترین دمپایی های موجود در بازارهای امروزی خرید و فروش دمپایی است که هر ساله، توسط کارخانجات گوناگون با مدل های به روز و جدید، روانه بازارهای فروش می گردد.
دمپایی روفرشی عروسکی، یکی از پرفروش ترین مدل های دمپایی روفرشی مخصوص کودکان است که می تواند از پای آنها در برابر آلودگی، قارچ و حتی آسیب های احتمالی در اثر راه رفتن در منزل، جلوگیری کرده باشد.

قیمت دمپایی عروسکی

دمپایی عروسکی، عمدتا با طرح های فانتزی شخصیت های کارتونی و یا حیوانات مناسب کودکان تولید می گردد و عمدتا دارای جنس حوله ای و یا ابری، کاملا نرم، سبک و راحت می باشد.
این دمپایی ها، دارای کفی ابری ضخیم و مرغوب، رویه ی مقاوم و مورد پسند هر رده سنی و جنسیت دختر و پسر می باشند که در طرح های زیبا و متنوعی به مشتریان عرضه شده اند.

قیمت دمپایی عروسکی

حال آیا می دانید که از کدام مراکز فروش می توانید خرید عمده و با قیمت مناسب از انواع مدل های دمپایی عروسکی داشته باشید؟

قیمت دمپایی عروسکی

خرید ارزان دمپایی عروسکی

انواع مدل های جدید دمپایی روفرشی عروسکی در طرح های جدید دخترانه و پسرانه، با نرخ قیمت واقعی و به شکل عمده و جزئی، آماده ثبت سفارش خرید از سایت های آنلاین اینترنتی می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.