آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت دمپایی استخری بچه گانه پسرانه

دمپایی های بچگانه نیز دارای تنوع بسیار زیادی می ‌باشند که در جدید‌ترین مدل آنها برای محیط‌ های استخری طراحی و تولید می‌ گردند که دارای ویژگی ‌های خاص و منحصر به فردی می‌دباشند، قیمت دمپایی استخری بچه گانه پسرانه با توجه به سایز دمپایی، مدل، طرح و نقش آن و نوسانات بازار متفاوت می ‌باشد و هر یک از المان ‌های ذکر شده بر قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار است. 

قیمت دمپایی استخری بچه گانه پسرانه

دمپایی استخری چه ویژگی هایی دارد؟

دمپایی استخری چه ویژگی هایی دارد؟ پاپوش هایی که طراحی و تولید می‌ گردند همه آنها با هدف حفظ سلامتی پا و جلوگیری از آسیب دیدن به این عضو حیاتی می باشد و همانطور که بسیاری از شما نیز بارها این جمله را شنیده‌ اید که پا قلب دوم انسان است، اهمیت به آن بسیار مهم بوده و به همین علت بسیاری از تولید کنندگان با تولید دمپایی های مرغوب و باکیفیت آنها را در اختیار بازار فروش قرار داده تا افراد بتوانند به سلامتی پای خود کمک نمایند. 

دمپایی که به‌ عنوان نوعی پاپوش برای راحتی پا محسوب می ‌شود دارای انواع مختلفی است که هر کدام از تنوع زیادی در جنس، رنگ، کیفیت و مدل برخوردار می باشند که یک نمونه از آنها دمپایی استخری است که دارای ویژگی ‌های زیادی به شرح زیر می ‌باشد. 

  • اولین ویژگی ای که دمپایی استخری دارا می باشد وزن سبک آن است، این نمونه دمپایی ها برای اینکه بتوانند در برابر جریان آب مقاومت داشته و فرد بتواند از آنها به ‌راحتی استفاده نماید در وزن سبک و مناسبی تولید می‌گردد. 
  • دمپایی ‌های استخری معمولاً دارای سوراخ ‌هایی در کفی و رویه خود می باشند که علاوه براینکه باعث خروج آب و قدم برداشتن راحت به وسیله آنها می‌ شود از ایجاد هرگونه قارچ یا آلودگی جلوگیری می ‌نماید. 
  • دمپایی استخری متناسب با سایز پای افراد مختلف تولید می ‌گردد و سایز آنها برای بانوان و آقایان فرق می‌ کند و دارای قالب ‌های مختلفی می ‌باشند. 
  • از دیگر ویژگی ‌های این نمونه دمپایی ها می‌ توان به کیفیت بالا و تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد. 

مرکز خرید دمپایی استخری بچه گانه دخترانه

مرکز خرید دمپایی استخری بچه گانه دخترانه دمپایی ‌های استخری دارای انواع مختلف دخترانه و پسرانه بوده که هر کدام با رنگ‌ های خاص و طرح‌ های متفاوتی از یکدیگر تولید مید‌گردند. 

مرکز خرید دمپایی استخری دخترانه این نمونه پاپوش ‌ها را با تنوع بسیار بالایی و در رنگ‌ های شاد و جذاب و همچنین طرح‌ های متفاوت و بسیار زیبا عرضه می ‌کند و آن را در اختیار بانوان و مخصوصاً دختران جوان قرار می دهد، این مرکز خرید با پوشش سلیقه ‌های مختلف توانسته محصولات خود را در سطح بالایی به فروش برساند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.