آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت خرید دمپایی چرم مردانه

قیمت خرید مناسب و ارزان انواع دمپایی چرمی مردانه و پسرانه را به شکل مستقیم از درب کارخانجات تولیدی داخلی در کشور، سفارش خرید دهید.
دمپایی چرم مردانه، از دیگر مدل های بسیار شیک و بادوام دمپایی مردانه است که عمدتا از رویه و زیره با چرم اصل گاوی و یا چرم مصنوعی مرغوب تولید شده و در این میان، دمپایی چرم مصنوعی، قیمت به مراتب کمتری نسبت به دمپایی چرم اصل گاوی داشته است.
دمپایی چرم تولیدی از چرم گاوی، مقاومت بیشتری داشته و می تواند با کفی نرم و راحتی که برای آن تعبیه نموده اند، مناسب پیاده روی و راه رفتن های طولانی نیز باشد.

قیمت دمپایی چرم

در این میان دمپایی چرم تولیدی از چرم مصنوعی هم اگر چه در برخی از فروشگاه ها با کیفیت بسیار پایینی عرضه شده، اما کارخانجاتی وجود داشته که با مواد اولیه بسیار مرغوب و چرم مصنوعی درجه یک، کیفیت بسیار خوبی از انواع دمپایی چرم مصنوعی را تولید و به عرضه رسانیده اند.

قیمت دمپایی چرم

دمپایی چرم مردانه دارای مدل ها و رنگبندی های متنوعی بوده که از جمله این مدل ها می توان به دمپایی صندل چرم و دمپایی طبی با کفی طبی اشاره کرد که مخصوص تمامی سلیقه ها و تمامی سنین بوده است.

قیمت دمپایی چرم

قیمت ویژه دمپایی چرم مردانه

با توجه به میزان تقاضای بالا از انواع دمپایی چرم مردانه، خریداران می توانند قیمت ویژه مدل های جدید و شیک دمپایی چرم مردانه را از طریق نمایندگی های مستقیم دمپایی در بازار خریداری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.