آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت خرید دمپایی هتلی

آیا می دانید که مناسب ترین دمپایی هتلی کدام مدل ها هستند؟ چگونه می توان بهترین و بادوام ترین دمپایی های هتلی را بدون واسطه و با قیمت روز بازار خریداری کرد؟
دمپایی هتلی، از پرفروش ترین ها در بازارهای خرید و فروش دمپایی بوده که مورد نیاز تمامی هتل های اقامتی در بسیاری از شهرهای کشور همچون کیش، مشهد، اصفهان و … می باشد که تقریبا در تمامی ایام سال، پذیرای مهمانان از سرتاسر کشور بوده اند و بایستی بهترین خدمات را به آنها داده باشند.
در این میان تولید کنندگان دمپایی هتلی، انواع مدل های دمپایی هتلی را به شکل عمده به این مراکز در کشور عرضه می کنند تا قیمت خرید ارزانتری شامل حال این خریداران گردیده باشد.

قیمت دمپایی هتلی

دمپایی هتلی، در انواع دمپایی هتلی یکبار مصرف و دمپایی هتلی حوله ای در بازار موجود بوده و با نرخ قیمت متفاوتی عرضه شده اند.
دمپایی یکبار مصرف هتلی؛ از جنس پارچه اسپان باند تولید شده، سبک، نرم و راحت است که می تواند خستگی را از پای مسافران به در کرده باشد.

قیمت دمپایی هتلی

در مقابل دمپایی حوله ای هتلی، از پارچه ضخیم تری تولید شده و دارای دوام بیشتری می باشد. این دمپایی گرم؛ نرم و راحت است که عمدتا مناسب فصل های سرد سال بوده است.

قیمت دمپایی هتلی

برای مراکز هتل های اقامتی، هم کیفیت این دمپایی ها و هم قیمت آنها، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. آیا می دانید از کدام فروشگاه های عرضه دمپایی می توان قیمت متناسب با کیفیت را از دمپایی هتلی خریداری کرد؟

خرید ارزان دمپایی هتلی

مدیران هتل های اقامتی در سراسر کشور می توانند با مراجعه به فروشگاه های آنلاین عرضه انواع دمپایی، بهترین و بادوام ترین دمپایی های هتلی را با نرخ قیمت کارخانه و به شکل مستقیم سفارش خرید عمده دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.