آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت خرید دمپایی استخری

قیمت خرید ارزان و مناسب انواع دمپایی استخری به شکل عمده و جزئی هم اکنون از طریق نمایندگی های اصلی فروش در بازارهای کشور به مشتریان عرضه می گردد.
دمپایی استخری هم از جمله دمپایی های پرفروش در بازارهای امروزی روزهای گرم تابستان بوده که مراکز استخرها بیش از روزهای سرد سال شاهد مراجعه کنندگان زیادی می باشند و بایستی توانسته باشند تا مراکز خود را به انواع دمپایی استخری مناسب تجهیز نمایند.
از طرفی هیچکس نمی تواند نقش فزاینده ی استفاده از انواع دمپایی استخری را در عدم لغزش و جلوگیری از ایجاد حساسیت های پوستی در افراد و خصوصا افراد غریق نجات که در لبه های استخر فعالیت بیشتری دارند، چشم پوشی کند.

قیمت دمپایی استخری

دمپایی استخری در انواع مدل های بچه گانه، زنانه و مردانه تولید و عرضه شده که می توان به مارک های باکیفیت دمپایی استخری نیکتا و یا دمپایی آدیداس اشاره کرد.

قیمت دمپایی استخری

این دمپایی ها به طور مقاوم و با کفی ضد لغزش تولید شده و در تنوع رنگی گوناگون با سایزبندی های متنوع، روانه بازارهای فروش می گردند.

قیمت دمپایی استخری

قیمت دمپایی استخری

اگر نگران چگونگی خرید ارزان و مقرون به صرفه از انواع دمپایی استخری هستید، می توانید با در ارتباط بودن با نمایندگی های معتبر کارخانجات تولیدی در کشور؛ سفارش خرید انواع بهترین دمپایی استخری را با قیمت مناسب تر به شکل آنلاین ثبت نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.