آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت خرید اینترنتی دمپایی حوله ای

آیا می دانید که یکی از پرفروش ترین دمپایی های روفرشی موجود در بازار، دمپایی های حوله ای بوده که هم اکنون قیمت خرید ارزانتری را در سایت های فروش اینترنتی دمپایی دارند؟
دمپایی حوله ای تولیدی از پارچه حوله ای مقاوم و ضخیم، یکی از دمپایی روفرشی های مناسب فصل های سرد سال بوده که در مدل های متنوع و تنوع رنگی فراوان، مخصوص کودکان، خانم ها و آقایان روانه بازارهای فروش گردیده است.
دمپایی حوله ای را می توانید بلافاصله پس از استحام در فصل زمستان، استفاده کرده تا پای خود را از سرما حفظ کرده باشید، چرا که داخل دمپایی حوله ای، نرم، گرم و بسیار راحت است.

قیمت دمپایی حوله ای

شایان ذکر است که دمپایی روفرشی حوله ای، دارای مدل های فانتزی مخصوص کودکان هم بوده که می تواند پای فرزندان شما را هنگام راه رفتن بر روی فرش و سرامیک منازل، از آسیب های احتمالی حفظ نموده باشد.

قیمت دمپایی حوله ای

این دمپایی با رنگبندی های مطابق هر سلیقه ای در سایزهای گوناگون تولید و عرضه شده که دارای زیره از جنس EVA فوم نرم و دارای آج هایی در کف دمپایی برای استحکام بوده و بسیار زیبا و راحت است.
اما آیا می دانید که خریداران دمپایی حوله ای چگونه می توانند قیمت ارزانتری را برای خرید این دمپایی ها هزینه کرده باشند؟

قیمت دمپایی حوله ای

خرید آنلاین دمپایی حوله ای

حال که با مشخصات و مدل های یک دمپایی حوله ای آشنا شدید، باید بدانید که با وجود فروشگاه های آنلاین عرضه انواع دمپایی حوله ای می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، اطمینان کامل را از کیفیت و قیمت خرید این دمپایی ها داشته و قیمت کارخانه را برای خرید بپردازید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.