آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت خرید اینترنتی دمپایی استخری

آیا می دانید که چرا وجود دمپایی برای مراکز استخرها ضروری است؟ قیمت خرید اینترنتی دمپایی استخری از طریق فروشگاه های معتبر، می تواند خریدی مقرون به صرفه برای خریداران باشد.
دمپایی یکی از پرفروش ترین پای افزارها در بازارهای کشور بوده که امروزه علاوه بر مدل های شیک و جدید دمپایی های چرمی، دمپایی صندل، دمپایی خانگی و …، در محیط های بیمارستانی؛ هتل ها و مخصوص استخرها کاربرد ویژه ای داشته است.
استفاده از دمپایی در مراکز استخرها به خصوص برای افرادی که هر روز در این محیط ها به عنوان غریق نجات فعالیت دارند و چه افرادی که برای شنا کردن به استخر می آیند، ضروری بوده است، چرا که کلر موجود در آب استخر که در کناره های آن وجود دارد می تواند منجر به ایجاد بیماری های پوستی گردیده باشد.

قیمت دمپایی استخری

به همین منظور امروزه کارخانجاتی چون نیکتا؛ انواع بهترین، سبک ترین و مناسب ترین دمپایی استخری را از جنس عمدتا پلاستیک و ضد لغزش به شکل کاملا بهداشتی، تولید و روانه بازارهای فروش می نمایند.

قیمت دمپایی استخری

دمپایی پلاستیکی استخری، دوام بالایی داشته و از قیمت خرید مقرون به صرفه ای هم برخوردار بوده است.
البته کارخانه آدیداس هم مدل های شیک و بادوامی از انواع دمپایی مخصوص ورزشکاران و شناگران، تولید و روانه بازارهای فروش نموده است.

قیمت دمپایی استخری

سایت خرید دمپایی استخری

در حال حاضر تمامی خریداران انواع دمپایی استخری می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی، کیفیت و قیمت خوب این دمپایی را خریداری کرده باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.