آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت بهترین مدل دمپایی تابستانه

انواع بهترین، شیک ترین و بادوام ترین مدل های دمپایی تابستانه زنانه و مردانه را با قیمت خرید بی واسطه از طریق نمایندگی های فروش آنلاین دمپایی خریداری کنید.
با توجه به اینکه در روزهای گرم سال، پیاده روی و راه رفتن می تواند منجر به تعریق پاها و یا آسیب های احتمالی برای پاها گردد، شاهد نرخ بالای فروش انواع دمپایی تابستانه، با مدل ها و طرح های گوناگونی هستیم که می تواند مناسب این فصل از سال باشد و خنکی، نرمی و راحتی را با خود به ارمغان آورد.
دمپایی تابستانه، در مدل های گوناگون از جنس پلاستیک و یا چرم مخصوص خانم ها و آقایان تولید و روانه بازارهای فروش گردیده اند که می توانند هر سلیقه ای را به خود جذب کرده باشند.

قیمت دمپایی تابستانه

دمپایی تابستانه پلاستیکی، قابلیت استفاده به عنوان یک دمپایی بیرونی را داشته و می تواند در انواع مدل های جلو باز و یا انگشتی، مورد استفاده افراد قرار گرفته باشد.

قیمت دمپایی تابستانه

دمپایی پلاستیکی، دوام بسیار بالایی داشته و از قیمت خرید ارزانتری هم برخوردار بوده است. این دمپایی ها بهداشتی، راحت و سبک از کارخانجات معتبری چون نیکتا، در بازارهای کشور ما نرخ فروش بالایی را هم داشته اند و شما می توانید به راحتی از آنها در بالکن، تراس منازل و حتی بیرون از منازل استفاده کنید.
دمپایی چرم تابستانه تولیدی از انواع چرم اصل و چرم مصنوعی، شیک ترین دمپایی تابستانه موجود در بازار است که البته دوام بسیار خوبی داشته و می تواند مناسب مکان های رسمی تر باشد.

قیمت دمپایی تابستانه

دمپایی چرم، در انواع دمپایی صندل و دمپایی طبی تولید شده و مناسب تمامی سلیقه های خانم ها و آقایان می باشد. یادتان باشد که دمپایی چرم تولیدی از چرم اصل، از قیمت فروش بیشتری نسبت به دمپایی چرم مصنوعی داشته و کیفیتی به مراتب بالاتری هم داشته است، اما امروزه شاهد تولید انواع باکیفیت ترین دمپایی های چرم مصنوعی نیز بوده ایم.
از دیگر مدل های دمپایی تابستانه، می توان به دمپایی مجلسی مخصوص خانم ها اشاره کرد که در نمونه های پاشنه دار و بی پاشنه، همراه با تزئیناتی ویژه تولید و مخصوص خانم های شیک پوش عرضه می گردند.

قیمت دمپایی تابستانه

قیمت مناسب دمپایی تابستانه

اگر چه انتظار می رود تا با گرم تر شدن هوا، بازار فروش دمپایی های تابستانه همراه با نوسانات قیمت فراوان و وجود افراد واسطه باشد، اما شما می توانید به دور از تمامی این موارد، خرید مطمئنی را از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی عرضه انواع دمپایی داشته باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.