آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت انواع چکمه شیک دخترانه در بازار

چکمه شیک دخترانه یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین الزامات دخترانه است که به دخترانگی آن ها رنگ و بو می بخشد. این چکمه ها در انواع شیک و مختلفی تولید می شوند و در بازار فروخته می شوند. برای اطلاع از تهیه ی آن ها و قیمتشان به خواندن متن زیر ادامه دهید.

قیمت انواع چکمه شیک دخترانه در بازار

از تولید تا مصرف چکمه شیک دخترانه

از تولید تا مصرف چکمه شیک دخترانه اجزاء کفش ها شامل موارد پر اهمیت زیر می باشد:

  • رویه
  • تخت بیرونی
  • تو کاری
  • پاشنه
  • مغزی
  • زیر پاشنه
  • ساق پوش
  • زیر پاشنه های گتر

یکی دو مورد از موارد بالا ممکن است متناسب با استفاده و جنس چکمه دخترانه در آن کاربرد نداشته باشد و در نتیجه کار نشود.

مراحل تولید یک چکمه شیک دخترانه و رسیدن آن به پاهای مصرف کنندگان به شرح زیر است:

فرایند تولید به سه بخش عمده ی تولید پس لایی (رویه)، تولید قطعه های زیری و نهایتا مونتاژ کار می باشد.

در ابتدا رویه ی اولیه ی پوشش کفش برش خورده و پس از آن قطعه های رویه به دست کارگران کارآزموده توسط شابلون ها و پرس هیدرولیک تهیه می شوند. برای تهیه ی دو لنگه ی متفاوت در این مرحله فقط کافیست که شابلون ها را برگردانیم.

سپس به مرحله ی چسباندن دورتادور کفش می رسیم که متناسب با جنس کفش متفاوت است. این مرحله برای سهولت دوخت صورت می گیرد و برای جنس هایی مثل چرم حتی باید چکش زنی نیز در اطراف آن صورت بگیرد.

عملیات دوخت توسط ماشین آلات دوخت به راحت، سرعت و دقت تهیه می شوند. سوراخ کاری ها یا یکسری از تدابیر زینتی چکمه های به روز و شیک نیز در همین زمان اعمال می شوند. همچنین پاشنه با توجه به سایز کوچکی که دارد معمولا از دورریز های کفش تولید می شود.

سپس طی مرحله ای لبه شیار توسط دستگاهی برگردانده می شود و قالب در می آید. رویه و زیره نیز به وسیله ماشین آلات به هم دوخته می شوند. لبه شیار بعد از چسب زنی آن قسمت نیاز به برگردانده شدن مجدد دارد که هم محافظت آن را بالا تر می برد و هم باعث دیده نشدن دوخت و چسب ها می شود.

مرحله بعدی با سمباده کشی به پرداخت و شکل دهی چکمه می انجامد و بعد از آن پاشنه ی تهیه شده با میخ به بدنه کفش متصل می شود و سمباده می خورد. برای نرم تر شدن دورتادور و قالب کفش، پرداخت نهایی صورت می گیرد.

خرید عمده چکمه شیک دخترانه

خرید عمده چکمه شیک دخترانه خرید عمده چکمه باعث کاهش هزینه ی مصرفی شما به طور چشمگیری می شود و شما با صرف کمترین قیمت قابل تصورتان می توانید چکمه های شیک دخترانه تهیه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.