آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت انواع دمپایی انگشتی پسرانه

قیمت خرید انواع مدل های شیک و باکیفیت دمپایی انگشتی مردانه و پسرانه در نمایندگی های عرضه مستقیم، قیمت مناسب برای تمامی اقشار جامعه است.
دمپایی انگشتی از نمونه های بسیار پرطرفدار خصوصا در میان اقشار جوان جامعه است که عمدتا در روزهای گرم سال و فصل تابستان، از نرخ فروش بسیار زیادی برخوردار می باشد.

دمپایی انگشتی پسرانه
، دارای مدل های بسیار شیک و جذاب بوده که در نمونه های دمپایی انگشتی پلاستیکی، دمپایی انگشتی ابری و دمپایی انگشتی چرم، روانه بازارهای فروش شده و مناسب تمامی سلیقه ها می باشد.

قیمت دمپایی انگشتی


دمپایی انگشتی پلاستیکی
، از دوام بسیار خوبی برخوردار بوده و مناسب استفاده روزمره، برای تمامی آقا پسرهای خوش سلیقه می باشد. این دمپایی ها می توانند با تنوع رنگی بیشتری تولید شده باشند که کارخانجات نیکتا و قم را می توان از مراکز تولیدی معتبر در این حوزه نام برد.

قیمت دمپایی انگشتی


دمپایی صندل
انگشتی پسرانه هم از دیگر مدل های پرفروش دمپایی انگشتی پسرانه بوده که عمدتا از چرم اصل گاوی و یا چرم مصنوعی تولید شده و مناسب استفاده در مکان های رسمی تر و یا مناسب مسافرت در فصل تابستان، می باشد.

قیمت دمپایی انگشتی

خرید ارزان دمپایی انگشتی

اگر قیمت دمپایی انگشتی همراه با کیفیت آن برای شما اهمیت داشته، همین حالا سفارش خرید آسان و ارزان خود را از طریق نمایندگی های فروش مستقیم، صورت داده باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.