آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت ارزان دمپایی تابستانه

قیمت ارزان و کیفیت فوق العاده از انواع دمپایی تابستانه زنانه و مردانه را همین حالا به صورت عمده و جزئی از فروشگاه های اینترنتی عرضه دمپایی خریداری کنید.
دمپایی تابستانه همه سال با شروع فصل گرما، توسط کارخانجات گوناگونی با مارک ها و برندهای زیاد، روانه بازارهای فروش دمپایی می گردد که نسبت به انواع کفش تابستانه، شاید از نرخ فروش بیشتری به واسطه راحتی بیشتر و کارآیی راحت تر، برخوردار بوده است.
دمپایی تابستانه دارای مدل های بسیار متنوع زنانه و مردانه و حتی بچه گانه بوده که مناسب تمامی سنین در رنگبندی ها و طرح های گوناگون، در کارخانجات داخلی و خارجی تولید و پاسخگوی تمامی بازارهای کشور بوده است.
از مدل های شیک و البته پرفروش دمپایی تابستانه، می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

  • دمپایی انگشتی
قیمت دمپایی تابستانه

  • دمپایی جلو باز
قیمت دمپایی تابستانه

  • دمپایی صندل
قیمت دمپایی تابستانه

این مدل های دمپایی، از جنس پلاستیک یا چرم و یا به از جنس ابری تولید و در مدل های زنانه و مردانه به بازارهای کشور عرضه می گردند.
در این میان، دمپایی پلاستیکی تابستانه، از نرخ فروش بالاتر و البته دوام بیشتری برخوردار بوده و دمپایی صندل چرم هم دارای مدل های شیک تری بوده که مناسب مکان های نیمه رسمی و رسمی تر مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید ارزان دمپایی تابستانه

تمامی مدل های شیک و باکیفیت دمپایی تابستانه مردانه، زنانه و بچه گانه را بدون هیچ واسطه ای، مستقیما از درب کارخانجات تولیدی تحویل بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.