آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش مستقیم دمپایی اتاق عمل

آیا می دانید که با فروش مستقیم انواع دمپایی بیمارستانی و دمپایی اتاق عمل، مراکز بیمارستانی می توانند با ارزانترین قیمت موجود در بازار، خرید عمده خود را صورت داده باشند؟
در حال حاضر هیچکس نمی تواند از نقش فزاینده ی فروش اینترنتی انواع دمپایی به خصوص دمپایی بیمارستانی، در خریدی مقرون به صرفه برای خریداران چشم پوشی کرده باشد و این امر سبب شده تا اطمینان خریداران به عرضه کنندگان بیشتر هم گردیده و خریداران با خیال راحت سفارشات خود را ثبت خواهند کرد.
دمپایی بیمارستانی، به شکل عمده مورد نیاز تمامی مراکز بیمارستانی، جهت ارائه بهترین خدمات به بیماران و حتی پرسنل خود بیمارستان ها بوده و از طرفی مدیران بیمارستانی، همواره خواهان دو اصل قیمت و کیفیت از خرید دمپایی بیمارستانی بوده تا بتوانند با کمترین هزینه، بیشترین تجهیزات را برای مراکز خود خریداری کرده باشند.

فروش دمپایی اتاق عمل

پیشنهاد مشاورین فروش نمایندگی های معتبر عرضه دمپایی بیمارستانی، خرید مستقیم این دمپایی ها از درب کارخانه می باشد.

عرضه دمپایی بیمارستانی و اتاق عمل

در حال حاضر با توجه به اهمیت مسائل بهداشتی در مراکز بیمارستانی، دمپایی نقش فزاینده ای در این حوزه داشته و امروزه از انواع دمپایی های با مدل های گوناگون، جهت اتاق عمل و سایر بخش های بیمارستان، استفاده می کنند. این مدل ها عبارتند از:

  • دمپایی پلاستیکی بیمارستانی
فروش دمپایی اتاق عمل

  • دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی
فروش دمپایی اتاق عمل

  • دمپایی طبی بیمارستانی
فروش دمپایی اتاق عمل

دمپایی اتاق عمل، عمدتا مخصوص پزشکان و پرستاران، به شکل کاملا نرم، سبک و راحت و البته ۱۰۰ درصد بهداشتی تولید شده و عمدتا دارای مدل های دمپایی پلاستیکی و یا دمپایی طبی می باشد.
در این میان، دمپایی های پلاستیکی بیمارستانی، دوام بالاتری داشته و برای مراکز بیمارستانی، خریدی مقرون به صرفه تر به شمار می آیند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.