آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش مدل های جدید دمپایی تابستانه

انواع مدل های جدید و شیک دمپایی تابستانه مردانه و زنانه با نرخ قیمت خرید واقعی در نمایندگی های آنلاین دمپایی ایرانی، به تمامی خریداران و اقشار جامعه به فروش می رسند.
با توجه به نزدیک شدن روزهای داغ و پرحرارت تابستان، یکی از داغ ترین بازارهای خرید و فروش امروزی، بازارهای فروش انواع کفش و دمپایی تابستانه می باشد که تولید کنندگان در این حوزه بایستی پاسخگوی نیاز مشتریان بوده باشند.
در این میان دمپایی تابستانه با مدل های جدید و شیک تولیدی از برندها و کارخانجات معتبر، از پرفروش ترین پای افزارهای موجود در این بازارهاست که در نمونه های بچه گانه، زنانه و مردانه، مخاطبین زیادی را دارا می باشد.
دمپایی تابستانه عمدتا از جنس پلاستیک و یا چرم در نمونه های شیک و مقاوم تولید شده که می توان به مدل های ذیل اشاره کرد:

  • دمپایی انگشتی
فروش دمپایی تابستانه

  • دمپایی صندل
فروش دمپایی تابستانه

  • دمپایی طبی
فروش دمپایی تابستانه

  • دمپایی سر بسته و رو باز
فروش دمپایی تابستانه

  • دمپایی مجلسی
فروش دمپایی تابستانه

در این میان دمپایی پلاستیکی دارای رنگبندی های متنوع بوده و از مقاومت بیشتر و قیمت ارزان تری هم برخوردار می باشد. این دمپایی ها از جنس EVA ،PU و PVC با کفی مقاوم تولید شده و بسیار سبک، ارزان و کاملا بهداشتی می باشد.
دمپایی صندل هم عمدتا از جنس چرم اصل یا چرم مصنوعی به دو شکل ماشینی یا دست دوز تولید شده و می تواند از ظاهری شیک و کیفیتی عالی برخوردار باشد. مپایی صندل در نمونه های بچه گانه هم تولید و روانه بازارهای فروش گردیده است.
دمپایی های مجلسی تابستانه هم عمدتا مناسب خانم های خوش سلیقه و شیک بوده که دارای مدل های جدید سال در نمونه های پاشنه دار و بدون پاشنه می باشند.

نمایندگی فروش دمپایی تابستانه

فروشندگان تمامی فروشگاه ها و مغازه داران در بازارهای خرید و فروش دمپایی و حتی خریداران جزئی در شهرهای گوناگون، می توانند مدل های شیک و جدید دمپایی تابستانه را بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با قیمت خود کارخانجات معتبر خریداری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.