آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش مدل جدید دمپایی تابستانه

مدل های جدید و بادوام انواع دمپایی تابستانه زنانه، مردانه و بچه گانه هم اکنون از طریق نمایندگی های اصلی فروش کارخانجات تولیدی معتبر با قیمت خوبی به فروش می رسند.
با توجه به نزدیک شدن به روزهای گرم سال و فصل گرم و داغ تابستان، خود به خود شاهد شلوغ تر شدن بازارهای خرید و فروش انواع دمپایی تابستانه هستیم که توسط کارخانجات تولیدی گوناگون، با مارک ها، طرح ها و رنگبندی های متنوع روانه این بازارها گردیده اند.
این دمپایی ها بایستی نرم، سبک و مناسب روزهای گرم سال تولید شده باشند تا پا علاوه بر احساس راحتی، به هیچ وجه از تعریق زیاد هنگام راه رفتن، احساس ناراحتی نکند.
کارخانجات تولیدی دمپایی تابستانه، شیک ترین مدل های دمپایی تابستانه مردانه، زنانه و بچه گانه ذیل را به بازار عرضه نموده اند:

  • دمپایی انگشتی مردانه
فروش دمپایی تابستانه

  • دمپایی صندل زنانه
فروش دمپایی تابستانه

  • دمپایی پلاستیکی بچه گانه
فروش دمپایی تابستانه

این مدل ها از جمله مدل های پرفروش دمپایی تابستانه مناسب تمامی جنسیت ها و تمامی سلیقه ها بوده اند که یا از چرم اصل گاوی و یا از پلاستیک مرغوب با مواد اولیه درجه یک اروپایی تولید و به بازارهای فروش روانه شده اند.

نمایندگی دمپایی تابستانه جدید

شیک ترین ژورنال دمپایی تابستانه جدید مردانه، زنانه و بچه گانه را همین حالا سفارش خرید کلی و جزئی از نمایندگی های فروش آنلاین دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.